17 Reacties
2 dagen geleden
Ik vond de aer+ ook te wiebelig en in de ligstand zelfs gevaarlijk instabiel. Daarom gekozen voor de easywalker jackey. Is soms opgevouwen net wat groter dan ik zou willen, maar je kan niet alles hebben :-p hij is namelijk wel erg comfortabel voor zowel peuter als baby en ouders van 1,78 en 1,89m lang
2 dagen geleden
Deryan XP! We zijn op het moment een maand door Amerika aan het reizen en hebben al een aantal vluchten en ontelbaar veel keer in en uit de auto achter de rug en hij is zo ideaal met 1 hand in/uitklapbaar! Hij kan helemaal plat voor slaapjes en we hebben er een schapenvacht in liggen voor iets meer comfort en die klapt ook zo mee in. Grote wielen dus lekker stevig en wendbaar en met mijn 1.77 is de hoogte erg goed.
2 dagen geleden
Reactie op Ab itsme
Novi baby sky! Past zelfs in mijn fietsmand voor op de fiets. De oudste zit ...
Ja deze! Echt een superfijn ding, met 1 hand makkelijk in en uit te klappen, zonnekap kan heel ver dicht en zelfs mijn man van 2 meter kan er prima achter lopen. Hij is ook stevig en leuk geprijst ook nog.
één dag geleden
Dubatti smart! Wij zijn beide ook lang en bij de Joolz trapte we tegen de achterwielen aan. Dubatti rijd echt super lekker, kan goed plat en de kap kan je groter maken! Ik vind het een top ding.
één dag geleden
Reactie op Marriebaby
Dubatti smart! Wij zijn beide ook lang en bij de Joolz trapte we tegen de a ...
Wij hebben deze ook! Wij zijn juist wat kleiner (1,68 en 1,81m) maar trapten bij veel ander buggy's tegen de wielen of de rem al aan. Super irritant... Bij deze geen last van.
één dag geleden
Reactie op Leledb
Same, ben er juist heel blij mee!
Ben ooo heel blij met de Joolz aer! Maar ik vind zo’n buggy met kleine wieltjes persoonlijk niet echt geschikt voor kindjes onder de 1,5, omdat hij geen demping heeft…maar voor oudere kindjes is hij top! Voordeel van de Joolz is ook dat je er makkelijk maxicosi clips op kunt doen dus ik gebruik hem heeeel veel als ik even met de baby met de auto weg ben. Veel sneller dan een grote kinderwagen in en uit klappen, als je even een boodschap doet, kind ophaalt van het kdv, etc.