14 Reacties

vorig jaar

Wij hebben de maxi cosi iora air co-sleeper.

vorig jaar

We zijn vandaag naar Babypark geweest. We twijfelen tussen Qute Q-Breez maar hier is weinig over te vinden. Ik weet niet of hij nieuw is of dat er wat mee is. Zelfs niet op de site van Babypark zelf te vinden, wel bij Babydump. Of de Maxi Cosi Iora Air, die is nu in de aanbieding bij verschillende winkels ☺️

vorig jaar

Wij hebben de maxi cosi Iora van mn dochtertje, zou zelf de air versie hebben gekozen als nu zou moeten kopen maar die was er toen nog niet. Maar is ideaal ding!

vorig jaar

Reactie op sophie1998

We zijn vandaag naar Babypark geweest. We twijfelen tussen Qute Q-Breez maa ...
Weet jij toevallig nog waar je de beste aanbieding hebt gezien voor de maxi Cosi iora air?

vorig jaar

Reactie op Jiska2024

Weet jij toevallig nog waar je de beste aanbieding hebt gezien voor de maxi ...
Ligt een beetje aan de kleur, maar lager dan 185 heb ik niet gezien! Gewoon bij Bol heb ik hem nu besteld, de lichtgrijze variant voor 188 geloof ik

vorig jaar

Wij konden een snuzz pod 3 lenen van vrienden. Mijn tip is vooral even na te denken of je er 1 wil die aan je bed vast kan of dat je een losstaande wil. Verder is anti-reflux setting wel handig (schijnt).

vorig jaar

Chicco aangeschaft en moet nog binnenkomen. Ik zet hem los achter mijn bed. Gekeken of aan allebei de kanten gaas zit. Mocht de kleine draaien dan zit ze niet met haar mondje tegen een dichte kant

vorig jaar

Reactie op sophie1998

Ligt een beetje aan de kleur, maar lager dan 185 heb ik niet gezien! Gewoon ...
169 nu zelfs bij Bol!

vorig jaar

Maxi cosi Iora, vooral ideaal voor als je een hoog bed hebt (wij hebben echt een hoge boxspring en dit is de enige die er goed naast past!)

vorig jaar

Wat voor hoeslakens doen jullie om de maxi cosi lora? Gewoon ledikant formaat?

vorig jaar

Reactie op aniek1995

Wat voor hoeslakens doen jullie om de maxi cosi lora? Gewoon ledikant forma ...
Vandaag binnen gekregen. En gelijk even beddengoed van de wieg getest, dat past prima! Dus gewoon wiegmoltons en hoeslakens ☺️

vorig jaar

Wij hebben de snuzpod 4

vorig jaar

Reactie op sophie1998

Vandaag binnen gekregen. En gelijk even beddengoed van de wieg getest, dat ...
Oh wat goed! Ze vertelden bij de prenatal dat dat niet ging passen..

vorig jaar

Reactie op aniek1995

Wat voor hoeslakens doen jullie om de maxi cosi lora? Gewoon ledikant forma ...
Je moet even goed naar de afmeting kijken. Wij hebben de novi baby cosleeper en die hebben een ander formaat