14 Reacties

vorig jaar
We zijn vandaag naar Babypark geweest. We twijfelen tussen Qute Q-Breez maar hier is weinig over te vinden. Ik weet niet of hij nieuw is of dat er wat mee is. Zelfs niet op de site van Babypark zelf te vinden, wel bij Babydump. Of de Maxi Cosi Iora Air, die is nu in de aanbieding bij verschillende winkels ☺️

vorig jaar
Wij hebben de maxi cosi Iora van mn dochtertje, zou zelf de air versie hebben gekozen als nu zou moeten kopen maar die was er toen nog niet. Maar is ideaal ding!

vorig jaar
Reactie op Jiska2024
Weet jij toevallig nog waar je de beste aanbieding hebt gezien voor de maxi ...
Ligt een beetje aan de kleur, maar lager dan 185 heb ik niet gezien! Gewoon bij Bol heb ik hem nu besteld, de lichtgrijze variant voor 188 geloof ik

vorig jaar
Chicco aangeschaft en moet nog binnenkomen. Ik zet hem los achter mijn bed. Gekeken of aan allebei de kanten gaas zit. Mocht de kleine draaien dan zit ze niet met haar mondje tegen een dichte kant

vorig jaar
Reactie op sophie1998
Ligt een beetje aan de kleur, maar lager dan 185 heb ik niet gezien! Gewoon ...
169 nu zelfs bij Bol!

vorig jaar
Reactie op aniek1995
Wat voor hoeslakens doen jullie om de maxi cosi lora? Gewoon ledikant forma ...
Vandaag binnen gekregen. En gelijk even beddengoed van de wieg getest, dat past prima! Dus gewoon wiegmoltons en hoeslakens ☺️

vorig jaar
Reactie op aniek1995
Wat voor hoeslakens doen jullie om de maxi cosi lora? Gewoon ledikant forma ...
Je moet even goed naar de afmeting kijken. Wij hebben de novi baby cosleeper en die hebben een ander formaat