14 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb de youha gen 1. Gekocht via een kolfconsult bij lactatiekundige. Ik vind het ideaal om handsfree te kunnen kolven. Waar je kunt huren weet ik niet, want ik heb hem dus gekocht, maar ligt er denk ik ook aan waar je woont.

4 maanden geleden

Mijn lactatiekundige en verloskundige raadden de Medela freestyle flex aan. Heb deze inmiddels zo’n 2 weken in gebruik en bevalt goed!

4 maanden geleden

Ik heb een medela maxi swing gehad. Heel fijn. Helaas door een borstontsteking geef ik nu geen bv meer. Je mag hem evt overnemen

4 maanden geleden

Ik heb sinds gisteren de elvie stride. Wel gekocht maar heel blij mee, gekocht via kolfconsult. Ik vind het fijn dat je maar 1 bediening hebt en niet beide kanten apart hoeft in te stellen. Ik hang de bediening tussen m’n borsten en bedien met de app. Heb geen last van de draden. Kan alles doen als ik aan het kolven ben. De cups zijn door de aparte bediening niet zo groot en passen goed in de bh. Een investering maar heel blij mee! Is nu in de aanbieding 😄

4 maanden geleden

Ik zou je zeker aanraden een kolfconsult te doen om zo verschillende kolven uit te proberen. Ik geloofde daar zelf eerst niet zo in, maar kreeg het vergoed van de verzekeraar en super blij dat ik het heb gedaan. Er zit zo'n groot verschil tussen kolven hoe ze zitten en wat jij prettig vindt. Ook moeten de maten van de borstschilden goed passen en daar wordt ook naar gekeken. Ik heb bijvoorbeeld twee verschillende maten en dat wist ik niet. Dus voordat je de investering doet, boek een consult 😁

4 maanden geleden

Ik heb de Libento James via dadashop. Kan je ook huren.

4 maanden geleden

Ik heb de handsfree kolf van youha. Vind ik fijn omdat ik tussendoor nog andere dingen kan doen zoals flesjes afwassen

4 maanden geleden

Ik heb de medela freestyle handsfree gekocht en bevalt super goed. Ivm borstontsteking advies van de huisarts gehad om te stoppen. Deze is dus over te nemen. Maand gebruikt.

4 maanden geleden

Ik ben erg tevreden met het merk Foresta. Je krijgt er ook verschillende opzet stukjes mee en 25 bewaarzakjes. Hij kost €147. Maar als je bij zilveren kruis verzekerd bent krijg je €75 terug als je het declareert doormiddel van je factuurbewijs. Wel is het afhankelijk hoeveel sterren je hebt bij hun. All met all het product is top! Gewoon te koop op bol. Com ! :) succes!

4 maanden geleden

Reactie op Kimmyops

Ik ben erg tevreden met het merk Foresta. Je krijgt er ook verschillende op ...
Klinkt goed! Ik heb een hele kleine cupmaat.. denk je dat ik deze kolven wel goed om mijn borst krijgt?

4 maanden geleden

Ik heb de handsfree van Youha dubbele gen op advies van mijn lactatiekundige. Ik ben er erg tevreden over! Werkt ook met een app te bedienen en is makkelijk schoon te maken en kun je overal naartoe meenemen en je hebt je handen vrij!

4 maanden geleden

Reactie op jafeil

Ik heb de medela freestyle handsfree gekocht en bevalt super goed. Ivm bors ...
Waar woon jij

4 maanden geleden

Reactie op greenriri

Klinkt goed! Ik heb een hele kleine cupmaat.. denk je dat ik deze kolven we ...
Je krijgt 3 opzetstukken erbij van de maten 17/19/21 mm. Je zou even moeten opmeten of dat voor jou lukt. Verder is de borstschild zelf 24 mm. Maar je kan dus de opzetstuk erop zetten naar jou maat!

4 maanden geleden

Ik heb deze: https://www.bol.com/nl/nl/p/fordig-borstkolf/9300000177266959/ Lijkt veel op andere populaire handsfree kolven maar stuk goedkoper. Ben erg tevreden!