15 Reacties
één maand geleden
Ik heb gisteren die van de Lidl besteld (met baykuip &met eetblad), zal m ervaring delen zodra die binnen is & in elkaar & gebruikt 😝
één maand geleden
Wij hebben de Hauck is dat die de Lidl ook heeft misschien? Goedkope versie van de trip trap. Ik vind het ideaal omdat het Newborn opzet stuk ook nog recht op kan en ze dus lekker lang er gebruik van kunnen maken voor ze echt los in de kinder stoel moeten. Daar moeten ze wel echt heel goed voor kunnen zitten. Op deze manier zit hij vanaf het begin al elke dag gezellig aan tafel.
één maand geleden
Reactie op Nicole1306
Ik heb gisteren die van de Lidl besteld (met baykuip &met eetblad), zal ...
Topper dankjewel :)
één maand geleden
Hier een tweedehands tripptrapp gescoord op Marktplaats en daarna zelf gepimpt. Zou je ook nog kunnen proberen :)
één maand geleden
Ik zit ook te twijfelen over de meegroei stoel, vanwege hoge tafel en kookeiland… vraag me dus af over die Hauck hoe hoog dat zit gedeelde is??
één maand geleden
Wij hebben de Bugaboo Giraf meegroeistoel. Wel prijzig, maar ik vond 'm zo mooi! Er waren er nog geen op Marktplaats... Te nieuw denk ik
één maand geleden
Reactie op TessaJa
Ik heb die van de lidl. Zijn nog niet aan de hapjes want mijn dochter is 3, ...
Mijn schoonouders hebben deze stoel ook en ik vind onze zoon er niet mooi in liggen. Als ik hem goed vastmaak dan heeft hij zijn hoofd op de rand liggen dus ik doe hem maar wat losser erin leggen. Wij hebben zelf een stokke met Newborn en die vind ik echt ideaal
één maand geleden
Reactie op Nicole1306
Ik heb gisteren die van de Lidl besteld (met baykuip &met eetblad), zal ...
Stoel hier paar dagen in gebruik nu, werkt perfect! Het is even zoeken hoe ze goed in het kuipje zit (wij hebben haar er best los in zitten, vind ze het fijnst). Het motiveert ons nu ook wat meer om aan tafel te eten, want ze zit er nu lekker bij!
Als je geen Tripp Trapp tweedehands goed kan scoren met newborn/baby zitje, zou ik zeker deze aanschaffen!
één maand geleden
Hier fan van lemo cybex. Kan je heel goed aanpassen aan je kindje! Heeft ook betere zijkanten aan het stoeltje waardoor je wiebelkont er niet gemakkelijk afvalt.