19 Reacties
2 maanden geleden
Wij hebben de Bugaboo Giraffe, vind 'm zo mooi! 😍 Maar die is ook wel prijzig... Wij hadden wel de aanbiedingen in de gaten gehouden
2 maanden geleden
Hier ook een tripptrapp voor €50 op marktplaats gescoord. Even schuren en een nieuw likje verf en je hebt een top stoel 😁
2 maanden geleden
Wij hebben ook een tripp trapp via marktplaats. Wel een tip om te letten op of het de oude of de nieuwe versie is ivm de accessoires.
2 maanden geleden
Sws de Tripp Trapp, super fijn ding. Er bestaat zoiets als Boosterme, dan kan die bij je kookeiland!
https://www.boosterme.nl/nl/
Maar ja, dat komt dan nog bij je stoel erbij
Als je kleintje zo gaat eten, of misschien wel gaat lopen, hou je de tafel dan zo?
2 maanden geleden
Reactie op ikbenlindsay
Wij hebben de Bugaboo Giraffe, vind 'm zo mooi! 😍 Maar die is ook wel prij ...
Struikel je niet steeds over de poten, dat heb ik met de uitstekende pootjes van de Ikea stoel 😅
2 maanden geleden
Ik zou zelf echt de investering maken in de tripp trapp desnoods 2e hands. Maar deze stoel kun je echt nog gebruiken tot ze 10 zijn. Wij hebben ze van mijn stiefmoeder overgenomen en de kids van toen 14 baalde als een stekker dat ze op een normale stoel moest gaan zitten 😅
2 maanden geleden
Reactie op sophie1998
Struikel je niet steeds over de poten, dat heb ik met de uitstekende pootje ...
Hahaha, nee eigenlijk niet! Maar hij staat ook bij ons op de kop van de tafel en daar hoef ik anders niet te zijn 😂
2 maanden geleden
Wij hebben een hoge eettafel en de tripp trapp past prima. Ik zou die dan ook echt aanraden. Wij hebben er nu 2, 1 voor onze peuter en 1 voor onze baby. Net toevallig een paar dagen geleden die voor onze baby gekocht. Een tripp trapp stoel, met newborn set, baby set, blad en kussenset voor €135,-. Dus ik zou dan vooral op marktplaats kijken. De kwaliteit is zo goed dat 2e of 3e hands echt prima kan. M'n partner en ik zitten er ook nog wel eens op als we bezoek hebben, ideaal!
2 maanden geleden
Reactie op Jansje90
Ik heb de Hauck zeer tevreden. Doet niet onder. Was compleet alleen 190 eur ...
Ja ik lees er veel over idd! Zou die ook passen bij een hoge tafel en kookeiland??
2 maanden geleden
Dankjewel voor alle reacties ben nu idd op marktplaats aan kijken ook!
2 maanden geleden
Wij hebben de Hauck stoel nieuw gekocht. Via Marktplaats de babyopzet erbij gekocht. Super tevreden en doet echt niet onder voor de triptrap!
2 maanden geleden
Tip: Tripp Trapp via gebruiktekinderstoelen.nl
Hier hebben wij hem gekocht (refurbished) en ben er heel tevreden mee