17 Reacties

4 maanden geleden

Wij hebben al sinds de geboorte de difrax fles en die bevalt voor ons zoontje goed met de maat S speen er op. Ons zoontje is nu 8 weken en doet ongeveer 20 minuten over 120 ML op drinken, neemt afentoe zelf ook pauze en laat niks lopen

4 maanden geleden

Wij zijn van Dr. Brown naar Difrax gegaan, erg tevreden!

4 maanden geleden

Wij hebben de dr brown fles, maar met een speen van Difrax. Is misschien ook de moeite waard om te proberen?

4 maanden geleden

Reactie op sofiedek

Wij hebben de dr brown fles, maar met een speen van Difrax. Is misschien oo ...
Yes dit hebben wij ook inderdaad!

4 maanden geleden

Reactie op sofiedek

Wij hebben de dr brown fles, maar met een speen van Difrax. Is misschien oo ...
Oeh goede tip! Gebruik je een smalle of brede halsfles? Ik zie dat hier ook nog verschil in zit maar weet eigenlijk niet waarvoor het dient.

4 maanden geleden

Reactie op CynthiaKeers

Yes dit hebben wij ook inderdaad!
Oh top! Ga ik dat proberen! Gebruiken jullie de smalle of brede fles?

4 maanden geleden

Reactie op JJ010624

Oeh goede tip! Gebruik je een smalle of brede halsfles? Ik zie dat hier ook ...
De smalle. Durf ook niet te zeggen waar het verschil in zit 😊

4 maanden geleden

Hier ook een smalle Dr Brown fles met Difrax speen S. De speen 1 van Dr Brown ging te langzaam en viel ze steeds in slaap en de 2 ging net nog te snel, de Difrax speen zit er tussenin en gaat super goed. Ze doet 15 á 20 minuten over 150 ml

4 maanden geleden

Ik gebruik zelf de flesjes van MAM. Nergens last meer van. Ik bestel ze altijd online en heb daar ook de gewone speentjes van. De speen is wel wat anders dan de normale spenen. Eerder ook de D’r Brown’s fles gebruikt maar de melk loopt dan langs zijn mondhoekjes en hij slijmt veel.

4 maanden geleden

Ik gebruik de flesjes van MAM deze vonden wij veel fijner dan advent en dr Brown.

4 maanden geleden

De philios avent zijn hier favoriet, lekken niet als je ze oo zn kop houd. Melk moet eruit gemasseerd worden. Lijkt dus meer oo drinken aan borst. Baby kan dus zelf tempo van drinken bepalen. Zij verslikt zich daardoor veel minder.

4 maanden geleden

Wij gebruiken de nieuwe difrax flessen (mamafeel lovi)

4 maanden geleden

Reactie op DCRS

Hier ook een smalle Dr Brown fles met Difrax speen S. De speen 1 van Dr Bro ...
Hier precies hetzelfde

4 maanden geleden

Verschilt denk ik heel erg per kind. Bij m’n oudste altijd de Brown gebruikt, die was heel gulzig. Bij de jongste dr Brown en MAM geprobeerd maar die wilde ze niet, difrax accepteert ze wel 🤷🏼‍♀️

4 maanden geleden

Difrax!

4 maanden geleden

Bij de oudste dr brown, maar die ging hij weigeren na 4 maanden, toen dr brown fles met difrax speen. Nu lansinoh, de rest weigerde ze.

4 maanden geleden

Ik zou een prelogopedist mee laten kijken, met mijn zoontje ook gedaan. Nu de MAM fles dit gaat stukken rustiger, waarschijnlijk omdat de dr browns speen te lang was.