14 Reacties

3 maanden geleden

Wij hebben avent fles en doet hij het prima mee. Heb je daar al grotere speen op geprobeerd ?

3 maanden geleden

Dr. Brown werkt voor onze kleine man super goed!😊

3 maanden geleden

Reactie op Anoniem19900991

Wij hebben avent fles en doet hij het prima mee. Heb je daar al grotere spe ...
Mijn kraamzorg heeft deze gehaald in de kraamweek, heb nog geen andere speen geprobeerd

3 maanden geleden

Reactie op Lotte UIT

Dr. Brown werkt voor onze kleine man super goed!😊
Welke? Smalle of brede hals? En welke speen zit erop? Prematuur of 1?

3 maanden geleden

Dr brown smalle hals, die pakken ze makkelijker en kunnen de lipjes mooi omheen sluiten Prematuur speen beginnen veel mee, omdat de nr 1 direct de melk eruit loopt. Maar dat kun je ook doen en dan af en toe even flesje uit de mond en bijv speentje geven. Onze zoon heeft ook eerst philips avent gebruikt en drinkt stukken beter met de dr brown

3 maanden geleden

Dr brown en speen 1 was hier de winnaar uiteindelijk, na twee maanden was hij al klaar voor speen 2 (hij drinkt 180+6)

3 maanden geleden

Dr brown smal en nu speen 2 er op zitten met 9 weken oud

3 maanden geleden

Je moet goed naar de spenen van avent kijken, die zijn veranderd. Mijn dochter dronk er ook niet uit. Ze heeft nu een 4 speen erop ( is een 3 mnd ) en daar drinkt ze super uit

3 maanden geleden

En nu ze uit de avent goed drinkt ook gelijk minder krampjes. Al die andere flessen ( dr brown en difrax) kwam veel lucht mee en had ze meer krampen

3 maanden geleden

Avent ging mijn meisje slecht op, kwam niks uit. Vervolgens difrax ging goed maar gaat veelste snel. Nu dr brown en ben tevreden gaat enorm goed. Drinkt super goed

3 maanden geleden

Volgens mij hoeven ze geen 20 minuten te doen over 50 cc. Je kan ook een kleinere speen op de fles dien Wij hebben altijd dr brown gehad en zijn daar tevreden over.

3 maanden geleden

Ik zweer bij de MAM fles. IJzersterke flessen ook. Mijn zoontje drinkt 's ochtends een papfles en de flessen gaan dus al ruim 2,5 jaar mee zonder te lekken.

3 maanden geleden

Ik gebruik de difrax flessen omdat ik hun ontluchtingssysteem veruit het beste vind. We gebruikten eerst dr brown prematuur spenen op de difrax fles (past gewoon) en dat ging top. Nu inmiddels over op difrax maat 1. Wellicht is dr brown maat 1 wat? Die gaan iets minder hard dan de difrax maat 1

3 maanden geleden

Hegen! Wij hebben Lansinoh, Dr Brown’s, Avent en Diffax geprobeerd. Hegen vind ik ook wha gebruikersvriendelijkheid top!