5 Reacties

4 maanden geleden

Voor onze dochter hielp het om een Difrax speen maat S op de dr brown te gebruiken. Spugen werd een stuk minder hierdoor.

4 maanden geleden

Je zou ook de eerste helft van de fles met de ultra prematuur speen kunnen doen en dan halverwege wisselen naar de prematuur speen? Dit advies kregen wij van het cb. En voor de reflux; ik weet niet of je dit al doet maar evt voeden op en manier dat het hoofd hoger ligt dan het lichaam en na de voeding een half uurtje rechtop houden

4 maanden geleden

Reactie op marlousanne

Je zou ook de eerste helft van de fles met de ultra prematuur speen kunnen ...
Dat wisselen is misschien wel een goed idee dat ga ik zo is proberen! Jaa hij moet nu ook op onze knieeen op een kussen zijwaards de fles krijgen. Het boertje duurt vaak heel lang en dan begint de ellende. Net was die ook erg moe van het lange drinken dan drinkt ie slordiger . Woensdag komt een lactatiekundige weer meekijken dus ben benieuwd. Zn tongriem is niet optimaal okee maar we zijn nu al 2x bij de kliniek geweest eerste keer was niet te beoordelen zo gespannen was die en hij moest van hun naar de osteopaat daar 3x geweest en we gingen weer vonden ze hem nog steeds onrustig (jup vinden wij ook maarja) en zn tongriem was oke zeiden ze. Later mail ik de lactatiekundige en die zegt dat ie niet okee is maar het niet de onrust weg zou nemen die die nu heeft. Verdorie.. laser dat gewoon denk ik dan als dat hem in ieder geval helpt om de fles goed te pakken en evt reflux te minderen

4 maanden geleden

Reactie op mammabopdik

Dat wisselen is misschien wel een goed idee dat ga ik zo is proberen! Jaa ...
Op die manier voeden deden wij ook inderdaad vanwege te snel drinken, maar toen kreeg ze reflux. Dus doen haar nu op haar zij en dan beetje half omhoog (op een voedingskussen) om hopelijk de reflux wat tegen te gaan. Pfff wat lastig met z'n tongriempje...

4 maanden geleden

Doe je ook al therapeutisch voeden? Dat helpt bij ons heel erg tegen verslikken etc. Wij gebruiken dr brown fles met maat 1 speen.