7 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb van Avent altijd maat 0 gebruikt. Maar Avent heeft tegenwoordig een nieuwe speen, die komt qua maten niet overeen met de oude speentjes. Nu met baby 2 gaat de fles sws moeizaam, dus gebruiken we nu van Avent maat 2, maar van Dr Browns weer de P speen. Het is een kwestie van proberen 馃し Maar ik zou wel adviseren dat als je kindje de allerkleinste maat goed drinkt, om niet over te stappen naar een grotere maat. Zo raakt hij ook niet gewend aan een te snelle flow!

2 jaar geleden

Reactie op sophie1998

Ik heb van Avent altijd maat 0 gebruikt. Maar Avent heeft tegenwoordig een ...
Wat vervelend dat ze die spenen dan zo veranderd hebben. Ik ga denk ik ook nog maar een Dr. Brown fles proberen met de P speen. Dan moet je de brede fles nemen toch?

2 jaar geleden

Reactie op AnnK92

Wat vervelend dat ze die spenen dan zo veranderd hebben. Ik ga denk ik ook ...
Ik heb de smalle fles in gebruik. Waarom zou je de brede moeten gebruiken, denk je? 馃き Heb je de nieuwe speentjes en dan de kleinste maat al geprobeerd? Of had je nog oude?

2 jaar geleden

Reactie op sophie1998

Ik heb de smalle fles in gebruik. Waarom zou je de brede moeten gebruiken, ...
Dacht dat ergens te lezen haha. Maar niet nodig dus zo te horen. Scheelt weer. Heb geloof ik maat 0 de oude speen. Want die had ik van mijn schoonzus gekregen. Maar maat 1 weer nieuwe speen en daar komt niks uit. Dus vind zo lastig om nu de juiste speen te vinden

2 jaar geleden

Reactie op AnnK92

Dacht dat ergens te lezen haha. Maar niet nodig dus zo te horen. Scheelt we ...
Dan zou ik maat 2 proberen, kijk maar naar dit overzichtje:

2 jaar geleden

Reactie op AnnK92

Dacht dat ergens te lezen haha. Maar niet nodig dus zo te horen. Scheelt we ...
Er zijn wel wat verhalen over dat de fles van Avent het beste is voor borstvoeding etc. Maar ik denk dat niks in de buurt komt van een tepel 馃槄 Het verwarren van fles en borst zit hem vooral in de flow. Bij de fles heb je natuurlijk altijd melk, terwijl je bij de borst eerst moet 'drinken' voordat er melk komt en dan loopt het ook nog niet de hele tijd even hard 馃し Ik zou lekker kiezen wat makkelijk is, wat je in huis hebt of wat je kindje makkelijk pakt 鈽猴笍

2 jaar geleden

Reactie op sophie1998

Dan zou ik maat 2 proberen, kijk maar naar dit overzichtje:
Aah super! Thanks! Met mijn warrige hoofd heb ik nooit op die manier naar dat schema gekeken haha 馃槄