22 Reacties
2 maanden geleden
Nouuu geen tips maar wat een mooi meisje met práchtig haar 🥰 even bewonderen hoor!
2 maanden geleden
Reactie op Daphne5809
Nouuu geen tips maar wat een mooi meisje met práchtig haar 🥰 even bewonder ...
Haha het is niet de meest charmante foto, maar wel een foto waarbij je het nog het beste ziet hahaha 🫣 Maar dankjewel! ❤️
2 maanden geleden
Hier ook een krullenbol, maar ik doe er eigenlijk niets in behalve wassen met shampoo.. de eerste dag pluist het dan wel als het opgedroogd is, maar daarna wordt het vanzelf wat vetter en gaat het beter zitten. Dag 3 of 4 na het haren wassen zit het eigenlijk altijd het beste, haha. Ze heeft wel wat minder vol haar dan jouw meisje, dus misschien is hier een haarproduct wat minder ‘nodig’. Klit het ook snel?
2 maanden geleden
Reactie op rchlvanm
Hier ook een krullenbol, maar ik doe er eigenlijk niets in behalve wassen m ...
Ja beginnen nu wel wat klitjes in de komen, zeker nu ze zelf snapt dat ze door haar haren kan gaan met haar hand. Dan blijft ze wel eens hangen.
Ik gebruik ook simpele shampoo van de Kruidvat, dus dacht misschien is er een baby shampoo speciaal voor krullend haar. Dat scheelt misschien al dat ze mooi worden..? En ik moet heel eerlijk zeggen dat wij iedere dag met haar douchen , al vanaf de eerste week, en dat ik dus ook (bijna) iedere dag haar haartjes was 🤭
2 maanden geleden
Reactie op KleineFreek24
Ja beginnen nu wel wat klitjes in de komen, zeker nu ze zelf snapt dat ze d ...
Vroeger toen ik klein was, bestond er een anti klit spray met jip en janneke erop van de hema, dat was top! Maar weet niet of dat nog bestaat en of dat ook voor kleine baby’s okay is
2 maanden geleden
Ik heb zelf krullen ik gebruik de cg methode even google xp
Gebruik na het douche novex koop.je bij de kruidvat
2 maanden geleden
Ik heb het Krullenboek. Daarin wordt stap voor stap uitgelegd hoe je volgens de Curly Girl methode je haar kunt verzorgen zonder 'troep'. Er staat ook een stuk in over kinderen met krullen. Erg leuk en interessant. Het is eigenlijk een methode die voor iedere coupe goed zou zijn 😉
2 maanden geleden
Reactie op Ab itsme
Wij gebruiken de baby custard van aunt jackies bij de oudste (nu 2)
Heb je een fotootje ? 🥰
2 maanden geleden
Niks erin doen! Evt. borstelen met een Denman brush als het nat is, daarna alleen elke dag even natmaken en evt. weer borstelen. Van producten wordt dat dunne haar alleen maar futloos en slap 🤗
2 maanden geleden
Reactie op sophie1998
Niks erin doen! Evt. borstelen met een Denman brush als het nat is, daarna ...
Deze borstel maakt mooie clumbs ipv alle haartjes los en pluizig 🤗
2 maanden geleden
Hier hetzelfde probleem, nier wetend hoe er mee om te gaan.
Geboren met een hoofd vol haren, blijft alleen maar groeien en komen krullen hier en daar in.
Maar is 11 weken, ligt dus nog alleen maar waardoor het overeind blijft staan.
Ik hen zelf krullen maar durf mijn producten niet voor haar haar te gebruiken.
What to do..
2 maanden geleden
Reactie op Ab itsme
Deze
Moet je dit na het douchen er in doen? Of in de ochtend ? Of moet je dit tijdens het haren wassen er in doen?
2 maanden geleden
Reactie op Euv93
Wij gebruiken voor onze zoontjes (mixje NL-Afrikaans) de producten van Cant ...
Heb je een foto/ linkje? 🥰