9 Reacties

14 dagen geleden

Wij hebben nachtbroekjes van pampers en die werken supergoed! We hoeven hem snachts niet eens meer te verschonen

14 dagen geleden

Wij hebben pampers premium protection en dan maatje groter dan normaal. Lekt niet meer door.

14 dagen geleden

Hey, hier ook een buik slaper van het eerste uur en gebruiker van de kruidvat luiers. Wij zijn vrij snel over gegaan naar een maatje luier voor de nacht, zitten nu al een tijdje op nr 3 en dit gaat goed.

14 dagen geleden

Onze zoon draagt maat 3 van Kruidvat, 鈥榮 nachts gebruiken wij pampers baby dry maat 4, 9/10 keer gaat dit goed !

14 dagen geleden

Heel herkenbaar! Hier was onze kleine man elke ochtend nat sinds hij op zijn buik ging slapen, drama!!! Ik gebruik nu de Pampers Baby Dry voor in de nacht, maar dan wel 1 maat groter dan overdag. Overdag gebruik ik de Pampers premium protection maat 2 en in de nacht dr Babydry maat 3. Sindsdien heen enkele lekkage meer (zelfs niet na een hele nacht doorslapen)

14 dagen geleden

Zn luier met daarover een grotere maat werkt ook

14 dagen geleden

Bij mijn oudste hielp dan een grotere romper altijd. De luier gaat nu anders uitzetten. Er komt veel meer plas aan de voorkant

14 dagen geleden

Wij doen onze buikslaper 's nachts altijd een Pampers Premium luier aan en dan een maat groter. Overdag idd gewoon Kruidvat luiers :)

14 dagen geleden

Reactie op Ab itsme

Bij mijn oudste hielp dan een grotere romper altijd. De luier gaat nu ander ...
Ja idd, wij doen de romper niet dicht 's nachts! Dan kan de luier beter uitzetten.