26 Reacties

3 maanden geleden

Wij hebben deze: https://babyplus.nl/product/bugaboo-luierrugtas/?attribute_pa_kleur=forest-green&gad_source=1&gbraid=0AAAAADh5Q8JRu6Dbwfeh3TsVqJwuyR0HX&gclid=EAIaIQobChMI4v-3xbLqhwMVeKODBx0awAdREAQYASABEgKDFPD_BwE Goeie stevige rugzak met verschoningsmatje er in! Deze gekozen omdat ik hem wat stoerder vind, zodat mijn vriend hem ook graag draagt. Wij vinden het een fijne luiertas van goede kwaliteit.

3 maanden geleden

Mimmti hebben wij, ben heel erg tevreden

3 maanden geleden

Wij hebben ook done by deer. Ben er zeer tevreden over. Veel vakjes. Praktisch. Top ding

3 maanden geleden

Wij hebben ook Baere Amsterdam. Genoeg ruimte en vakken voor 2 kids!

3 maanden geleden

Ik heb alleen een bugaboo organizer aan de kinderwagen. Ik vind het juist prettig om niet zo een enorme tas mee te zeulen. Ik word altijd rommelig en nerveus van tassen. Kan er niet mee omgaan. Herken je dit dan is een organizer misschien goed alternatief. Het is veel ruimer dan doet lijken. Er past makkelijk stapeltje luiers in , doekjes, setje kleding, flesje, voeding , spuug en hydrofiel doek. Nog extra vakjes waar ik vaak tijdens wandelen even mijn zonnebril of iets in doe. Voor mij is het ideaal.

3 maanden geleden

Oja de organizer kan ook makkelijk om de schouder even mee als kort schoudertasje. Dat vind ik ook wel makkelijk in gebruik.