Ik ben even heel benieuwd naar welke maat jouw baby draagt en hoeveel kg je baby is?
Mijn dochter is 16 weken en draagt maat 62 en is bijna 6 kilo.
Ik wil vast herfst/winterkleding kopen, maar merk dat ik het lastig in te schatten vind welke maat ze tegen die tijd draagt haha
Bijna 16 weken en ze draagt nog maat 50/56
4900 gr, wel met een gewicht van 2484 geboren.
Ondanks dat dit onze 2e kleine baby is vind ik het ook lastig in te schatten omdat ons zoontje sneller groeide. Maar ik begin nu met 62/86 te kopen voor de herfst
Ik keek bij m’n oudste vaak in de GroeiGids app naar de groeicurve. Dan kon ik een beetje zien als ik het lijntje volgde, waarop ze tegen die tijd ongeveer op zou moeten zitten qua lengte ☺️
15 weken bijna 6,5 kilo beetje tussen 56 en 62 in. 56 zit te krap maar 62 weer veel te breed. Ik weet van mijn oudste 2 dat ze soms heel lang in een maatje zitten en soms zo door een maar heen schieten. Dus vooruit kleding kopen is een risicotje
Bijna 16 weken en maat 62. Heb al wel wat kleding maat 74 voor de winter. En zelfs al 80 en 86 voor volgend jaar. Was een hele goede aanbieding. Wel een tip voor als je zo ver vooruit koopt: laat het kaartje eraan zitten. Als ze dan toch in een hele andere maat zitten tegen die tijd, kun je het nog goed verkopen via vinted. Met kaartje weten mensen namelijk zeker dat het nooit gedragen is en verkoopt het makkelijker.
Hier ook lastig:( Ik heb al winterkleding gekocht maar het zal mogelijk te klein zijn… Nu 15wk en hij zit al een tijdje in maat 68, 74 staat al klaar terwijl ik dacht dat dit echt winterkleding zou zijn.
Dochter van 14 weken
Weegt ongeveer 6 kilo en zit qua broekjes in maat 56 en shirts in 62. Maar dat verschil heeft te maken dat de shirts anders te kort zijn
Zoon van 15 weken hier. Denk wel ruim 7.5 kg inmiddels en bijna 70 cm. Gaat nu wel echt richting 68, sommige dingen 62 passen nog en andere beginnen echt te krap te zitten nu.