7 Reacties

2 jaar geleden

Babyverzorging: kokosolie (Holland & Barret), shea butter en frambozenzalf (allebei Baby Natural Store). Voor mijn dreumes gebruiken we Weleda shampoo, baby gebruiken we voorlopig nog geen zeep of shampoo. Wassen doen we met een EcoEgg. Niet natuurlijk, maar wel milieuvriendelijk en rustig voor de huid.

2 jaar geleden

Als babyverzorging gaan de restjes borstvoeding in het badje en verder gebruiken we geen producten als verzorging. Wasmiddel en schoonmaakproducten niks afwijkends vooralsnog

2 jaar geleden

Kokosolie voor de billetjes zolang er geen rode uitslag oid is. Dus niet standaard de sudocreme. Kokosolie ook na het badje. Verder gebruiken we veel wol! Rompertjes, dekentjes, mutsjes, onderleggers maar bv ook wolvet voor de tepels en heilwol / wol voor kamillekompres tegen krampjes.

2 jaar geleden

Wassen met Incia wasmiddel Geen shampoo oid Kokosolie voor droge huid plekjes Als billetjes te rood zijn wel sudocreme maar niet standaard Wol ! Verschonen met warm water en watjes.

2 jaar geleden

Wassen met Sonnet en Ecover, alle verzorgingsproducten van Weleda maar we gebruiken nog weinig, heilwol voor zere billen, verschonen met een washandje en warm water, Bambo luiers, wollen en wolzijde kleren,

2 jaar geleden

Ik gebruik voor t meeste gewoon borstmelk. Voor in t badje, op de onrustige huid... wasmiddel gebruik ik gewoon normale, dat gaat prima. Bij mn 1e gebruikten we neutral maar merk bij de baby's totaal geen verschil.

2 jaar geleden

Heilwol aan het begin in mijn bh voor de zere tepels. Borstvoedingsthee om borstvoeding op gang te helpen in de kraamweek Havermout in bad voor de onrustige babyhuid Sheabutter van puur geluk voor de onrustige babyhuid