5 Reacties

één maand geleden

Het olie voordelen te gebruiken? Ik maak de hapjes alleen met wat water :)

één maand geleden

Extra vierge

één maand geleden

Momenteel in Italië en door 2 Italianen is mij al aangeraden om olijfolie door de hapjes te doen. Is goed voor de verbinding in hersenen die momenteel in ontwikkeling is, zeggen ze 🥰 heb nu wel medelijden met mijn oudste, die heeft nooit olijfolie in zijn hapjes gehad 😂 mocht hij later achter lopen in ontwikkeling, weet ik waardoor het komt 😜 maar je moet de extra vierge gebruiken aldus de olijfboeren

één maand geleden

Ik gebruik altijd olie die ik rechtstreeks uit Griekenland meenemen. Als je het onderzoek van de keuringdienst van waren opzoekt over olijfolie, wil je daarna eigenlijk geen olie meer uit de winkel. Daar is vaak een hoop aan toegevoegd om het lekker goedkoop te houden… Tip: ga op zoek naar een grieks winkeltje in de buurt of online (degrieksewinkel.nl in een goeie) en koop pure olijfolie van de eerste persing. Dan weet je tenminste dat je goeie olie gebruikt, zonder rare toevoegingen.

één maand geleden

Met een Griekse man in huis gaan wij altijd voor zoiets of vergelijkbare Bekijk KALAMATA GOLD "Olympus" - Extra Vergine Olijfolie (5L) - koud geperst - goede kwaliteit (0,7%) - de geur en smaak van Griekenland in een nieuw blik - zeer geschikt voor warm gebruik op: https://www.bol.com/nl/p/kalamata-gold-olympus-extra-vergine-olijfolie-koud-geperst-goede-kwaliteit-geur-smaak-van-griekenland-in-nieuw-blik-zeer-geschikt-voor-warm-gebruik/9300000179013034?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp