156 Reacties

2 jaar geleden

Bij de kruidvat krijg je wat dingetjes , bij de prenatal en bij de zeeman mag je een rompertje uitzoeken

2 jaar geleden

Ja die van de kruidvat, als je je hebt aangemeld daarvoor dan pak je zelf in de winkel een kleine shopper, pak luiers, billendoekjes en badschuim, voor niks. Ik vond de blije doos van Prenatal ook erg leuk. En heb ook een doos van de Plus supermarkt opgehaald, tegen inlevering/laten zien van het geboortekaartje. Die was ook super goed gevuld met zinvolle producten👌🏻

2 jaar geleden

Van de plus! Krijg je wel alleen nadat kindje geboren is als me goed herinner. Maar zaten echt full size producten in, hele fles wasmiddel, tandpasta, shampoo echt van alles, flinke doos vol

2 jaar geleden

Etos en Prenatal vond ik wel aardig en de nieuwe van Babypark schijnt ook leuk te zijn.

2 jaar geleden

Reactie op Lace

Etos en Prenatal vond ik wel aardig en de nieuwe van Babypark schijnt ook l ...
O lees net op de site bij Etos dat ze daar inmiddels mee gestopt zijn.

2 jaar geleden

Reactie op Lace

Etos en Prenatal vond ik wel aardig en de nieuwe van Babypark schijnt ook l ...
Toevallig heb ik net die van Babypark opgehaald! Het is een klein maar fijn pakketje met nuttige items en bijna geen reclame :)

2 jaar geleden

Oja, en die van Babydump vond ik bij mijn vorige zwangerschap ook leuk! Verder dezelfde als die eerder in dit topic al genoemd zijn.

2 jaar geleden

Dit is van Babypark

2 jaar geleden

Dit is van Babydump

2 jaar geleden

Kruidvat heeft echt een fijne doos imo! Kon er via een gevonden link in ‘t forum eindelijk een bestellen! Zal even kijken of ik hem terug kan vinden want vanuit de website was hij steeds niet op voorraad.

2 jaar geleden

Kruidvat heeft echt een fijne doos imo! Kon er via een gevonden link in ‘t ...
Jaa ik lees er veel goede verhalen over inderdaad! Alleen hij is niet op voorraad.. al een aantal keer voor gekeken

2 jaar geleden

Ik heb hem besteld, alleen de korting ging er niet vanaf. Heb hem wel besteld en opgehaald. Als het goed is krijg ik nu mijn geld terug gestort, heb gebeld met de klantenservice.

2 jaar geleden

Ooh topper! ❤️ Nu is het mij ook gelukt!

2 jaar geleden

Bij mij werkt die Kruidvat box al weeeken niet. Word er helemaal gek van 😂

2 jaar geleden

Bij mij werkt die Kruidvat box al weeeken niet. Word er helemaal gek van 😂 ...
Ik krijg blijkbaar een mail als hij weer beschikbaar is

2 jaar geleden

Heel fijn, bedankt!

2 jaar geleden

Hier moet ik 60 euro betalen, klopt dat?

2 jaar geleden

Via de link moet ik 60 euro betalen terwijl ingelogd. Via de app niet op voorraad🤷‍♀️

2 jaar geleden

Oeh ja, die link werkt! Klopt het dat je sowieso aan verzendkosten vastzit of hebben jullie ook de optie om 'm in de winkel op te halen?