156 Reacties
2 jaar geleden
Ja die van de kruidvat, als je je hebt aangemeld daarvoor dan pak je zelf in de winkel een kleine shopper, pak luiers, billendoekjes en badschuim, voor niks.
Ik vond de blije doos van Prenatal ook erg leuk.
En heb ook een doos van de Plus supermarkt opgehaald, tegen inlevering/laten zien van het geboortekaartje. Die was ook super goed gevuld met zinvolle producten👌🏻
2 jaar geleden
Van de plus! Krijg je wel alleen nadat kindje geboren is als me goed herinner. Maar zaten echt full size producten in, hele fles wasmiddel, tandpasta, shampoo echt van alles, flinke doos vol
2 jaar geleden
Kruidvat heeft echt een fijne doos imo! Kon er via een gevonden link in ‘t forum eindelijk een bestellen! Zal even kijken of ik hem terug kan vinden want vanuit de website was hij steeds niet op voorraad.

2 jaar geleden
Kruidvat heeft echt een fijne doos imo! Kon er via een gevonden link in ‘t ...

Jaa ik lees er veel goede verhalen over inderdaad! Alleen hij is niet op voorraad.. al een aantal keer voor gekeken
2 jaar geleden
https://www.kruidvat.nl/kruidvat/kruidvat-gratis-baby-kadobox-/p/5954653?fbclid=IwAR2OjIlY6WZfqdz2yCju4U_Zq8USBLQX86wBEd8lJ85tZUBbWVDNPfrFfqQ
Via deze link is de kruidvat box nu op voorraad
2 jaar geleden
Reactie op Elise2024
Ik heb hem besteld, alleen de korting ging er niet vanaf. Heb hem wel besteld en opgehaald. Als het goed is krijg ik nu mijn geld terug gestort, heb gebeld met de klantenservice.
2 jaar geleden
Reactie op Elise2024
Ooh topper! ❤️ Nu is het mij ook gelukt!
2 jaar geleden
Bij mij werkt die Kruidvat box al weeeken niet. Word er helemaal gek van 😂
2 jaar geleden
Bij mij werkt die Kruidvat box al weeeken niet. Word er helemaal gek van 😂 ...
Ik krijg blijkbaar een mail als hij weer beschikbaar is
2 jaar geleden
Reactie op Elise2024
Heel fijn, bedankt!
2 jaar geleden
Reactie op Elise2024
Hier moet ik 60 euro betalen, klopt dat?