Hi mama’s
Onze dochter (5maanden) is vorige week gestart op het kdv. Ivm onze vakantie en de drukte heeft ze 1 wenochtend gehad vorige week. Deze week zou ze dan 2 volle dagen heen moeten (dinsdag en vrijdag).
Onze dochter is vrij gevoelig en moet echt wennen aan mensen en nieuwe plekken. Daarom had ik al rekening mee gehouden dat ze dinsdag niet de hele dag op het kdv zou volhouden. Ik heb haar dan ook eerder opgehaald op verzoek. Ze sliep heel kort, dat is op zich niet erg, maar ze dronk haar melk ook niet op.
Vandaag hebben we haar wat later gebracht. Ze heeft wederom een korte slaapje gedaan, maar drinkt haar flesje weer niet. Dit is dus erg vreemd voor ons. Mijn moeder en sm hebben wel eens opgepast. Huilen, moeilijk in slaap komen bij anderen herken ik wel, maar flesje niet drinken niet. Thuis drinkt ze uit hetzelfde flesje, dus daar zou het niet aan moeten liggen.
Zijn hier mama’s die dit ook hebben meegemaakt en hun ervaringen willen delen? Hoe lang heeft het bij jullie geduurd tot je kindje gewend was bij het kdv? Hoe hebben jullie dat aangepakt?
🫶