11 Reacties
4 maanden geleden
Mijn dochter had ook een hele milde form van spruw. Gelukkig wel medicijn gekregen voor ons beide. Als het niet weg gaat zou ik erop aandringen. Het medicijn is zielig om te geven maar het zorgde er wel voor dat het sneller weg was.
Daarnaast zou ik ook iedere dag de spenen uitkoken en iedere dag nieuwe spuug doeken gebruiken. De vieze spuug doeken en voeding bh wassen op 60 graden.
4 maanden geleden
Onze jeugd verpleegkundige zei ons een aantal keer met een vingertopje yoghurt door het mondje van onze baby te gaan, omdat het zuur van de yoghurt de schimmel tegenwerkt! Misschien heb je er iets aan
4 maanden geleden
Bessensap, op zijn tong doen met een wattenstaafje. Van onze wijkverpleegkundige deze tip meegekregen, was binnen een paar dagen weg .
4 maanden geleden
Reactie op sphh
Mijn dochter had ook een hele milde form van spruw. Gelukkig wel medicijn g ...
Ja dit doe ik ook allemaal alles uitkoken elke dag en alle doeken na de dag in de was en op 60 graden.. kijk het nog even aan hij drinkt gelukkig nog wel heel goed en heb niet echt het idee dat die er heel erg last van heeft gelukkig maar als het nog langer duurt dan ga k weer terug naar de dokter
4 maanden geleden
Reactie op Eleanor1524
Bessensap, op zijn tong doen met een wattenstaafje. Van onze wijkverpleegku ...
Dit is een goede tip ik ga dit morgen gelijk kopen! Tnx 🙏🙏
4 maanden geleden
Reactie op Essie17
Kokosolie adviseerde m'n lactatiekundige
Dit gebruik ik nu ook sinds een paar dagen, dus wassen eerst met water en citroen en dan daarna kokos olie erop hoop dat dit gaat helpen ook
4 maanden geleden
Reactie op Medska
Hoe ben je erachter gekomen dat het spruw is? Mijn dochter heeft ook een wi ...
M’n zoontje heeft 2 kleine witte spikkels in z’n mondje 1 op z’n gehemelte en 1 aan de zijkant en dat gaat niet weg zit er al meer als 2 weken nu en ben naar de dokter geweest