14 Reacties

2 jaar geleden

Of je eigen jas aan maar dan open en met een sjaal? 😊

2 jaar geleden

En mijn moeder zei dat ik ook een jas van haar mag lenen haha, ook een tip 😊

2 jaar geleden

Een jas tijdelijk lenen? Misschien ken je wel iemand met een mamajas? 😊

2 jaar geleden

Ik heb nog een jas liggen die 3 maten te groot is haha moet lukken toch? En anders via vinted of zo een grotere of zwangerschapjas. Kan altijd nog naar de stomerij.

2 jaar geleden

Er zijn ook jassen met een beetje een jurk model, die hebben een wijd uitlopende rok. Misschien kan je eentje vinden wat de taille wat hoger op zit, dan is er genoeg losse stof om de buik heen.

2 jaar geleden

Reactie op Nathaliiieee

Er zijn ook jassen met een beetje een jurk model, die hebben een wijd uitlo ...
https://www.large.nl/p/good-times/379589.html Een beetje iets zoals dit bedoel ik dan

2 jaar geleden

Ik heb een winterjas gekocht die al wat breder uitloopt van zichzelf en maar 2 knopen heeft. Geen idee of mijn buik tegen die tijd helemaal bedekt is, maar anders zoals hier boven al genoemd is gewoon een lekkere lange sjaal erbij. Ik zal in ieder geval geen last hebben van stakke knopen of rits over mijn buik :)

2 jaar geleden

Ik ga voor een winter jas die dan wellicht niet meer helemaal dicht kan maar dan open en een dikke sjaal! Vind zonde een zwangerschapsjas te kopen die ik in ieder geval niet meer ga gebruiken😅

2 jaar geleden

Ben voor de 2e keer in de winter zwanger 🤭. Maar kijk eens op Vinted of zalando lounge is misschien toch iets voor een leuke prijs te vinden

2 jaar geleden

Ik heb 2 jaar geleden bij only.com een jas gekocht voor 30€. Ze hebben daar heel veel keuze en regelmatig aanbiedingen.

2 jaar geleden

Ik ben over de zomer een stuk afgevallen en hoop dat ik het ga redden met mijn oude winterjas. Het wordt hier echt serieus koud (Zweden, tot -20), dus kan niet af met open jas en een sjaal.. Maar wil ook liever niet investeren in een nieuwe dure jas.

2 jaar geleden

Ik heb een grote wollen manteljas zeg maar, daar kon ik de vorige zwangerschap lekker in rondbanjeren. Paste na de bevalling ook de baby in draagzak in haha, met sjaal erover. Maargoed dat zal voor onze meibabys nu niet nodig zijn.

2 jaar geleden

Ik heb een jas die wat wijder uitloopt, die paste bij mijn vorige zwangerschap nog tot ruim 30 weken. Verder had ik nog een grote outdoorjas, een soort ski-jas en die paste tot het einde. Via VINTED en Marktplaats zijn ook mooie exemplaren te vinden! Meestal draag je dit soort jassen echt maar een paar weken/maanden, dus genoeg tweedehands aanbod!

2 jaar geleden

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap een zwangerschapswinterjas bij bonprix gehaald. Mijn zoontje is geboren in januari 2021. Bij die jas, kreeg je een speciaal tussenstuk waardoor je de baby ook lang door kon dragen in een draagzak, onder je jas. Veel plezier van gehad en zal hem nu weer gebruiken. Maar ook het eerste winter dat de baby er is, verwacht ik hem nog veel te dragen. Voor mij was het t geld waard, vooral door dat tussenstukje.