14 Reacties
2 jaar geleden
En mijn moeder zei dat ik ook een jas van haar mag lenen haha, ook een tip 😊
2 jaar geleden
Er zijn ook jassen met een beetje een jurk model, die hebben een wijd uitlopende rok. Misschien kan je eentje vinden wat de taille wat hoger op zit, dan is er genoeg losse stof om de buik heen.
2 jaar geleden
Reactie op Nathaliiieee
Er zijn ook jassen met een beetje een jurk model, die hebben een wijd uitlo ...
https://www.large.nl/p/good-times/379589.html
Een beetje iets zoals dit bedoel ik dan
2 jaar geleden
Ik heb een winterjas gekocht die al wat breder uitloopt van zichzelf en maar 2 knopen heeft. Geen idee of mijn buik tegen die tijd helemaal bedekt is, maar anders zoals hier boven al genoemd is gewoon een lekkere lange sjaal erbij. Ik zal in ieder geval geen last hebben van stakke knopen of rits over mijn buik :)
2 jaar geleden
Ik heb een jas die wat wijder uitloopt, die paste bij mijn vorige zwangerschap nog tot ruim 30 weken. Verder had ik nog een grote outdoorjas, een soort ski-jas en die paste tot het einde.
Via VINTED en Marktplaats zijn ook mooie exemplaren te vinden! Meestal draag je dit soort jassen echt maar een paar weken/maanden, dus genoeg tweedehands aanbod!
2 jaar geleden
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap een zwangerschapswinterjas bij bonprix gehaald. Mijn zoontje is geboren in januari 2021. Bij die jas, kreeg je een speciaal tussenstuk waardoor je de baby ook lang door kon dragen in een draagzak, onder je jas. Veel plezier van gehad en zal hem nu weer gebruiken. Maar ook het eerste winter dat de baby er is, verwacht ik hem nog veel te dragen. Voor mij was het t geld waard, vooral door dat tussenstukje.