17 Reacties

24 dagen geleden

Hi! Mijn dochter vond haar armpjes in de mouwen van de hema slaapzak doen ook niks. Ik moet zeggen dat dus na een paar dagen voor haar meer is gaan wennen. Ze zijn wel fijn en lekker warm. Ik kan haar vaak afleiden met een klein muziekje of speentje en nu gaat het steeds beter!

24 dagen geleden

Wij hadden ook eerst love to dream. Nu de 3.0 tog van Prenatal. Hij heeft er alleen een romper in aan. Bevalt tot nu toe goed!

24 dagen geleden

Overdag heeft onze zoon nog wel de love to dream aan trouwens

24 dagen geleden

Wij hebben er eentje van Jollein en eentje van Petite Amélie. Bevallen allebei goed.

24 dagen geleden

Wij gebruiken een winterslaapzak van Jollein met afritsbare mouwen. Overdag zonder mouwen met romper en shirtje en ‘s nachts met mouwen en romper

24 dagen geleden

De Bambino zomerslaapzakken bevallen goed. Bij ons is het al warm in huis. Winterslaapzakken werken niet omdat ze (peuter van 2,5 maanden en baby van 4 maanden) dan helemaal bezweet eruit komen.

24 dagen geleden

Wij hebben de puckababy 4 seizoenen slaapzak gekocht. Ze zijn wel erg ruim aangezien ze tot 2,5 jaar te gebruiken zijn maar dat lijkt geen probleem. Tot nu toe erg tevreden ☺️

24 dagen geleden

Wat bij de Hema slaapzak kan werken is de mouwen eraf halen en dan eerst de slaapzak aan doen en dan dus los de mouwen aantrekken en opnieuwe vastmaken. Dat werkt hier een stuk makkelijker dan de armen er gelijk in wurmen

23 dagen geleden

Wij laten de armen van de slaapzak af en de trui van overdag aan. Scheelt een boel gedoe :-)

23 dagen geleden

Ik vond altijd de slaapzakken van jollein met afritsmouwen wel fijn, maar dat was grotere maat voor mijn zoontje. Vind dat nu dan wel prijzig. Ik heb er 1 vd c en a met afritsmouwen die bevalt goed. Eentje van prenatal met vaste mouwen en dan zet ik de kachel niet aan die dag😅😅

23 dagen geleden

Hier slaapzakken van Lodger. Mouwen zijn afritsbaar en vind deze erg fijn. Ze zijn wat aan de prijs maar ze staan ook vaak op vinted

23 dagen geleden

Wij hebben de lodger nomad. Er zitten 3 riritsen in dus kan fijn in de maxi cosi ook

22 dagen geleden

Reactie op Abigail909

Wij hebben de puckababy 4 seizoenen slaapzak gekocht. Ze zijn wel erg ruim ...
Hier ook de Puckababy 4 seizoenen en ook erg tevreden. Mouwen zijn makkelijk aan te trekken. Heb ze nu nog omgeslagen omdat de slaapzak dus 2 jaar mee gaat. Heb hiervoor ook andere merken gehad, mijn dochter is er al uit een paar gegroeid: Lodger: vond ik makkelijk met mouwen aan/ uit doen. Noppies 4 seizoenen: veel te smalle mouwen, geen succes. Prenatal: iets lastiger qua mouwen dan Lodger, maar nog goed te doen. Makkelijkste vind ik de Puckababy 4 seizoenen.

21 dagen geleden

Ik heb zelf gelukkig een baby die al meewurmt met het aandoen van slaapzakken. Maar wat ik nog weet van een vriendin van mij, was dat ze een boterham zakje om het handje van haar kind deed en vervolgens zo door allerlei soorten mouwen kwam. Ook van lastige jassen enzo. Wellicht kan dit helpen😊

21 dagen geleden

Ik ben juist geen fan van de puckababy 4 seizoenen. De zomerslaapzak is prima en van katoen, maar dat binnenste deel voelt zo synthetisch aan. Ik vind het de hoeveelheid geld dus echt niet waard. Hier wel fan van Hema. We hadden er al veel van m'n oudste, maar ik heb er nu nog wat bijgekocht via vinted. De hydrofiele slaapzak is perfect voor de warme dagen, voorjaar en winter hebben zachte katoenen stoffen en de mouwen zijn breed genoeg en ook goed om te slaan als ze nog te kleine armpjes hebben. Een oplossing is om een wollen pakje te kopen (bijv van dilling) voor eronder als je die mouwen vervelend vindt. Dan heb je wel genoeg warmte 😊

20 dagen geleden

Jollein vind ik fijn 🙂

20 dagen geleden

Hier gebruiken we de 4 seizoenen slaapzak van Jollein en deze bevalt tot nu toe heel goed!