Zetten jullie je baby al weleens in een wipstoel? Ik heb het hier een aantal keer geprobeerd in de Nuna Leaf maar ze vindt er echt niks aan en gaat huilen 😅 Nu weet ik niet of ze te jong is of dat ze de beweging gewoon niet fijn vindt. Wij hebben een wiegje van Baby Björn en als ze druk is dan beweegt dit wiegje mee en dat lijkt ze wel leuk te vinden. Nu overweeg ik om ook het wipstoeltje van Baby Bjorn te halen omdat die ook meebeweegt met haar beweging. Iemand die dit wipstoeltje heeft waarbij het een succes is?
Ja wij hebben Baby Bjorn, heel af en toe zetten we hem er al in maar niet te lang (nu 6 weken). Hoe ouder ze worden hoe langer er in kunnen en leuker ze het vinden. Mijn oudste heeft er heel veel in gezeten!
Wij gebruiken de babybjorn dagelijks. Onze dochter vindt deze veel leuker dan liggen in de box of de 4moms mamaroo, net zoals onze oudste.
De bijbehorende speelboog is trouwens ook een aanrader. Ligt nu al klaar om er over een paar weken op de wipstoel te zetten. Onze oudste kon daar echt heel erg lang mee spelen.
Ik zou iedereen de babybjorn wipper aanraden. Je hebt op AliExpress precies dezelfde voor 35 euro
Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu! €62,55 | Wipstoeltje Baby Schommelstoel Chaise Longue Voor Baby Baby Swing Baby Rusten Schommelstoel Stoelen Voor Baby Swing Voor kinderen
https://a.aliexpress.com/_EuSyytN
Ik volg. Twijfel zelf tussen de Baby Bjorn bliss/balance en de Ergobaby evo ...
Ik heb de Ergobaby! Fijn ding, zeker omdat er ook een infant insert inzit zodat ze toch wat meer support hebben als ze zo klein zijn. Mijn kleine is nu 5 weken, tot nu toe wel vooral korte tijden erin gezeten want ze ligt het liefst boven op ons, maar merk dat het steeds wat beter gaat, zeker omdat ze zelf ook steeds meer gaat bewegen en de stoel dus ook mee beweegt :).
Ik zet hem er sinds vorige week af en toe in, bijvoorbeeld als ik de peuter in bad doen en de baby (8weken) onrustig is. Dan zet ik hem er in de wipstoel bij. Gewoon een eenvoudig ding. Hij lijkt het wel prima te vinden, als het maar niet te lang duurt.
Ook eentje via marktplaats om te kijken of de baby het wat vindt. Het duurde even maar nu met 12 weken vind ze het top. En fijn om wat vaker je handen vrij te hebben 🙊
Nou ik heb er eentje weten te scoren op marktplaats hoor en ze vindt het geweldig, thanks voor jullie reacties! Kan haar nu ook makkelijk overal bij zetten in de wipstoel en mama heeft even haar handen vrij, heerlijk 😄 Echt een fijn ding