11 Reacties
één maand geleden
Na de geboorte van mijn zoon is ons hele gezin fan geworden van wol!
Als je maar 1 ding koopt, zou ik wollen rompers aanraden. Dat is zo’n fijne basislaag. Ik vind die van Joha en Cosilana fijn.
Wollen jasje van Engel is ook fijn. Een colletje en muts van Joha. Bovenkleding vind ik Unaduna mooi en Joha rib lijn ook mooie dingen. En in de co-sleeper van de baby en ledikant van de peuter hebben we wollen onderleggers, ook heel fijn.
Zelf ben ik geen enorme fan van Dilling, maar veel mensen wel. Zij hebben eind september een grote kortingsactie op babykleding.
één maand geleden
Echt al vele tips gezien hieronder. Nog paar andere; Heilwol is ook fijn om in huis te hebben. Je doet het in de luier bij luieruitslag. Een wollen overbroekje voor de nachtluier zorgt ervoor dat plas niet doorlekt wanneer ze op de buik gaan slapen of heel lang slapen. Je behandelt het overbroekje eerst met lanoline en daarna is het zelfreinigend. Haal voor alle wollen kleding ook een wolwasmiddel in huis! En tenslotte... de poepvlekken krijg je er uit door je kleding even in de zon te hangen na het wassen.
één maand geleden
Mag je wol wel zovaak wassen? Bijv 1x in de week? Op wolwas of is dit niet handig?
Mijn kleintje draagt ook wol en heb een onderlegger in bed. Ik heb dan wel altijd het idee dat ik zijn bed niet lekker fris kan opmaken… hoe doen jullie dit?
En iemand nog linkjes voor een goede warme slaapzak voor de winter?