9 Reacties
6 maanden geleden
Wij hebben om en om "nachtsdienst". De babyfoon staat dan ook op diens nachtkastje. Gaat eigenlijk altijd goed 👍🏼
6 maanden geleden
Reactie op Renske_
Het gaat overigens over de ochtenden in het weekend. Onze dochter slaapt ge ...
Wat fijn! Maar ook dan, de ene zaterdag eruit en de ander zondag. Zelfs al ben ik al wakker, het is zo lekker om nog ff te kunnen blijven liggen!
6 maanden geleden
Reactie op ikbenlindsay
Wat fijn! Maar ook dan, de ene zaterdag eruit en de ander zondag. Zelfs al ...
Ja dit doen wij ook. Ons zoontje wordt vaak nog wel een keertje wakker in de nacht. Wanneer ik geen "dienst" heb dan slaap ik soms er ook wel eens gewoon doorheen. Ik hoef dan niet alert te zijn. En wij wisselen ook de ochtenden af in het weekend en soms ook in vakanties. Gewoon zodat elk aan zijn of haar eigen rust toe komt
6 maanden geleden
Bij ons altijd zo geweest dat ik de nachten deed, ook omdat ik borstvoeding gaf haha. Onze draak slaapt helaas niet door, en komt tussen 7 en 7 meestal 1 of 2 keer... nu na een jaar wel de afspraak gemaakt dat hij tot 00.00 gaat en ik erna. Maar dan moet ik hem idd soms uit een diepe slaap halen haha
6 maanden geleden
Hier ook hoor, hoort niets! Vraagt in de ochtend rustig "hoe was de nacht?" en heeft dan bijvoorbeeld niet gemerkt dat ik er 5x uit geweest ben, of dat het lang duurde of onrustig was ofzo. Ik schop hem er wel eens uit, maar over het algemeen krijg ik de kinderen veel makkelijker weer in slaap, dus dan moet ik er alsnog uit. Dus ik doe het meestal maar gewoon zelf.