9 Reacties

2 maanden geleden

Ik maak haar niet wakker, maar wij voeden op verzoek. Kan me voorstellen dat het met evt flesvoeding lastiger is omdat je misschien niet uitkomt op een dag

2 maanden geleden

Ik maak hem nooit wakker, tenzij dat moet vanwege plannen dat we weg moeten oid. Slapen is groeien, dus daar blijf ik lekker vanaf. Als hij daardoor een keer een dag een flesje minder krijgt, so be it. Ik eet ook wel eens wat minder. En als hij behoefte heeft aan meer/vaker dan hoor je dat vanzelf. 🙂

2 maanden geleden

Ik blijf gewoon lekker slapen tot mijn baby mij weer wakker huilt 😂. Oké, tenzij we weg moeten. Als ik straks weer moet werken, dan maken we hem natuurlijk gewoon wakker. Maar verder laten we hem slapen. Wij bewegen met alles mee op zijn ritme (slaapjes, voedingen, etc. en ik houd niks bij).

2 maanden geleden

Reactie op ikwordmoederx

Ik blijf gewoon lekker slapen tot mijn baby mij weer wakker huilt 😂. Oké, ...
Same, zou me ook veel te veel energie kosten

2 maanden geleden

Reactie op Taurus1994

Same, zou me ook veel te veel energie kosten
Ik koester elke minuut die ik langer mag slapen 🙏🏻

2 maanden geleden

Ik maak hem nog niet wakker! Wij hebben 1 baby en ik heb 6 maanden verlof ik totaal. We kunnen makkelijk zijn ritme volgen nu.’ik snap dat het anders is in een groter gezin met schoolgaande kinderen die je moet brengen bijvoorbeeld. Maar ik ben nu nog zo flexibel dat ik echt niet mijn baby ga wakker maken.

2 maanden geleden

Ik maak hem niet wakker, tenzij ik weg moet. Het verschilt ook wanneer mijn zoontje komt. De ene keer slaapt hij tot 8, de andere keer komt hij al om 6:00. Als hij dus eerder komt krijgt hij drinken en daarna valt hij weer in slaap tot 10:00-11:00!

2 maanden geleden

Ik maak onze kleine wel wakker, ritme lijkt haar juist goed te doen. We wekken haar om 7.30/7.45. Heel soms is ze zelf eerder wakker (tussen 7.00 en 7.30), maar eerder eigenlijk nooit. Rond 19.15/19.30 gaat ze naar bed s avonds, met nog 1 voeding om 22.30 waar we haar voor wakker maken.

2 maanden geleden

Ik maak de baby nooit wakker, tenzij we echt de deur uitmoeten vanwege een afspraak of werk (en dan is hij vaak zelf al wakker omdat we het er eigenlijk zoveel mogelijk omheen proberen te plannen). Ik word zelf ook niet iedere dag op dezelfde tijd wakker dus verwacht dat ook zeker niet van m’n kleintjes.