17 Reacties

2 jaar geleden

Hi. Ben hier erg benieuwd naar, ik lees mee! Ik ben ook zzp’er.

2 jaar geleden

Ik lees mee!

2 jaar geleden

Zelf vorige keer en deze keer wel aan m’n uren gekomen. Dan is het ong 450€ per week. Dacht als je uren niet haal dat dit naar verhouding gaat

2 jaar geleden

Reactie op BabyboefXX

Zelf vorige keer en deze keer wel aan m’n uren gekomen. Dan is het ong 450€ ...
Betaal je over deze €450 nog belasting? Of is dit een netto bedrag

2 jaar geleden

Reactie op xND

Betaal je over deze €450 nog belasting? Of is dit een netto bedrag
Dit is wat je gestort krijg. Hoe het met de belasting geregeld is weet ik niet aangezien m’n cijfers van 23 nog niet zijn ingediend

2 jaar geleden

Reactie op BabyboefXX

Dit is wat je gestort krijg. Hoe het met de belasting geregeld is weet ik n ...
Oké dankjewel!

2 jaar geleden

Ik ben ook ZZP’er en heb tijdens mijn vorige zwangerschap ZeZ gehad. Ik voldoe aan de urennorm, dus heb het hoogste bedrag gehad. Omdat ik pas bij 42 weken beviel, kreeg ik 2 weken langer. Heb het in totaal 18 weken gehad. Hoeveel je daar netto van overhoudt, hangt af van de rest van je inkomsten. Ik heb een hoog inkomen en heb daarom geen loonheffingskorting laten toepassen. Ik kreeg dan netto 275 euro per week, in mijn geval dus 18 weken. Meestal zal het ergens tussen 16 en 18 weken zijn, tenzij je een meerling krijgt. Dit bedrag was in 2022, het zal nu wel weer iets hoger zijn.

2 jaar geleden

Ik kreeg in 2022 ongeveer €270 netto per week en ik voldeed aan de urennorm.

2 jaar geleden

Dankjewel dames! Ik ben weer een stukje wijzer 😊

2 jaar geleden

Weet iemand ook hoeveel je krijgt als je pas kort zzp'er bent? Ik ben al 22 wk zwanger en mijn werkgever wil graag dat ik zzp'er word. Heb ik dan recht op een ZeZ uitkering? Zal niet veel zijn ben ik bang..

2 jaar geleden