4 Reacties

4 maanden geleden

Mijn dochter ‘rolt’ sinds haar geboorte meteen op haar zij als ik haar neerleg. Ze krult zich op en laat zich omvallen, het is dus niet bewust (in mijn buik lag ze ook altijd in deze houding). Wij hebben in het begin een zijslaap-kussen gekocht, zodat ze niet op haar buik kon rollen. Inmiddels slaapt ze sinds een week of 3 wel gewoon op haar rug, maar mennnnn ik werd soms in paniek wakker of ze nog wel goed lag 🤣. Is jullie co-sleeper nog wel ‘recht’ en niet scheef gaan staan? Ik heb hier al meerdere keren over gelezen op het forum, dat verhoogd wel de kans dat je kindje met haar neus/mond tegen de zijkant van het bedje aan ligt en niet meer goed kan ademen.

4 maanden geleden

Jaa die angst of ze nog wel goed ligt,poehh. Ze rolde uiteindelijk zelf weer op haar rug dus toen durfde ik wel te gaan slapen, wetende dat ze ook weer terug rolt. En ik zal straks eens goed kijken. Volgens mij staat ie nog goed. In de box schuift ze ook alle kanten op dus ik gok dat het haar eigen beweeglijkheid is,maar het kan nooit kwaad even te kijken 😊

4 maanden geleden

Reactie op Debs14

Jaa die angst of ze nog wel goed ligt,poehh. Ze rolde uiteindelijk zelf wee ...
Hoe oud is je dochter nu? Als ze zelf terug kan rollen zou ik het lekker laten gaan! 😊

4 maanden geleden

Reactie op Renaissance

Hoe oud is je dochter nu? Als ze zelf terug kan rollen zou ik het lekker ...
Ze is nu 7 weken. Echt veel kun je er niet tegen doen denk ik inderdaad Het was meer het hele onrustige waar ik niks van snap😅. Vanmiddag tijdens haar dutje had ze het ook. Echt wanneer ze op haar zij ligt. De slaapjes die ze op ons doet is ze rustig