6 Reacties

één maand geleden

Ik zou haar laten liggen. Maar ik denk dat jij het het beste kan inschatten. Je kent haar goed en hoe veel ze in de nacht beweegt. Ook hoe vaak jij wakker bent om naar haar te kijken.

één maand geleden

Als mijn dochter zo zou liggen, dan zou ik der heerlijk zo laten slapen. Ze kan geen kant op toch, dus het zou voor mij vertrouwd zijn.

één maand geleden

Lekker laten liggen. Haar hoofdje is helemaal vrij. Trouwens al eens slapen op de buik geprobeerd? Niet nu natuurlijk, geniet van je rust 😀.

één maand geleden

Zou haar lekker zo laten liggen, als fijn ligt zo. Als ze maar adem kan halen en hoofdje vrij ligt.

één maand geleden

Ik kon zelf alsnog niet slapen, omdat ik bleef checken of ze nog goed lag 😅 De kussens toch maar weg gehaald en uiteraard was ze 10 minuten daarna wakker. Ik ga het nu eerst een paar keer overdag proberen, zodat ik dan kan zien wat ze doet. Geeft me toch wat meer zekerheid. Bedankt voor jullie reacties!

één maand geleden

Reactie op T8998

Ik kon zelf alsnog niet slapen, omdat ik bleef checken of ze nog goed lag ...
Dat had ik ook toen mijn dochter is begonnen op haar buik te slapen. Om het uur heb ik gecheckt of het wel goed gaat. Maar na een paar dagen kon ik dat los laten en sliep ik beter.