28 Reacties
één maand geleden
JA!!! Ik ben zo verliefd op m’n zoon echt abnormaal. Ik dacht dat ik veel van z’n vader hield maar dit… dit is toch wel ff iets anders. Hij maakt ons zo gelukkig en het lijkt alsof ik elke dag meer en meer smelt van hem. Sinds 2/3 weken ook weer begonnen 3 dagen in de week en ik mis hem vreselijk als ik er niet ben😭. Zodra ik weg kan vlieg ik naar huis en dan merk je ook echt dat we elkaar hebben gemist. Hij wil even alleen mama en zit me dan echt te snuiven🤣. Ik wil even alleen baby time.
Wat een liefde is dit🥺
één maand geleden
Jaa ik hou zoveel van ons meisje🥰 En mijn partner als vader zien doet mij ook zo goed er is zoveel liefde in ons huis echt geweldig!! Lijkt me ook wel lastig om wat vaker van je kindje weg te zijn! Ik mag echt van geluk spreken dat ik nog een paar jaar thuis kan blijven
één maand geleden
Jaaa wat een fijn bericht! Lees hier graag mee maar jeetje wat een negativiteit en focus op sprongen 😭😭
één maand geleden
Hier ook 🥰 Ondanks dat het soms pittig is en het echt niet allemaal vanzelf gaat, is de liefde die je voelt ongekend ❤️❤️ Wil haar echt opeten haha
één maand geleden
Hier ook heeeel erg verliefd!! ❤️ Over een maand moet ik ook weer gaan werken, zie daar zo tegenop! Ga d’r erg missen overdag!
één maand geleden
Ik moet morgen weer werken😩. Dit is mijn tweede maar vind het veel lastiger dan bij de eerste. Hij is om op te eten!
Deze tweede keer gaat zoveel relaxter waardoor ik merk hoe zwaar ik het mentaal had bij de eerste.