28 Reacties

één maand geleden

Heeel herkenbaar! Ik voel me zo intens gelukkig met mijn kleine meisje. Ze maakt elke dag echt een feestje😍❤️. Dolblij met mijn pracht gezinnetje.

10 dagen geleden

Ja he …. Wat een liefde! Zo dolgelukkig met deze lieve kleine baby. Helemaal verliefd

9 dagen geleden

Zo herkenbaar! Soms heb ik het gevoel alsof mijn hart gaat exploderen en ik niet nog meer liefde kan voelen maar … je raadt het al het blijft steeds meer worden 😂

9 dagen geleden

Kennen jullie ook dat vragende gevoel van: he?? Voel ik wel genoeg liefde? (Sowieso!!!), maar zou het niet overweldigender moeten voelen? Of meer oer ofzo? Ik hou heel heel veel van mn zoontje maar op een rustige manier en het leven is zo druk dat ik er ook niet altijd bij stil sta ofzo? Herkenning?

9 dagen geleden

Reactie op langnekoor

Kennen jullie ook dat vragende gevoel van: he?? Voel ik wel genoeg liefde? ...
Ja ontzettend, je omschrijft dit perfect!

8 dagen geleden

Reactie op langnekoor

Kennen jullie ook dat vragende gevoel van: he?? Voel ik wel genoeg liefde? ...
Bij mijn eerste voelde ik me zoals je omschrijft, bij de tweede voelt het weer helemaal anders. Daar heb ik wel dat oergevoel. Had ik dus niet verwacht en kan me daar dan weer schuldig over voelen. Wat doen wij vrouwen ons toch aan af en toe. 😅

8 dagen geleden

Fijn dit soort berichten en zo herkenbaar!!! Ook zo verliefd op ons zoontje, spat gewoon uit elkaar van liefde! Ik heb bijna dagelijks dat ik naar hem kijk en tranen in mijn ogen krijg. Ben zó dankbaar voor hem.. 🥹🩵

8 dagen geleden

Ik word zo blij van al deze liefdevolle berichten.