8 Reacties

3 maanden geleden

Ik zou hem de ochtendfles geven wanneer hij wakker wordt, misschien dat hij het ook steeds meer gaat uitstellen dan. Onze dochter is 7 weken en werd ook eerst om 05:30/06:09 wakker, fles gegeven & weer in bedje gelegd. Nu word ze al een week tussen 7 en 8u wakker!

3 maanden geleden

Reactie op Esther1996!

Ik zou hem de ochtendfles geven wanneer hij wakker wordt, misschien dat hij ...
Dus ook als hij om 05:00 wakker word? ik zie dat voor mijn eigen gevoel nog als nacht🙈.. maar had vanmorgen om 05:30 ook wel zoiets uiteindelijk na de fles kan hem beter morgen als het weer zo is gewoon de ochtendfles maken.. je leeft gewoon op een gegeven moment zo in een bepaald ritme als er niks afwijkt haha dat maakt het soms moeilijk☺️

3 maanden geleden

Reactie op CynthiaKeers

Dus ook als hij om 05:00 wakker word? ik zie dat voor mijn eigen gevoel nog ...
Maar is het echt wakker worden en huilen om voeding of is het de actieve slaap / beetje rommelen? Ja bij ons iig ook als ze om 05:00 wakker wordt. Maar het veranderd elke week en soms dag weer met wanneer hij wakker gaat worden. Hoe oud is je zoontje?

3 maanden geleden

Reactie op Esther1996!

Maar is het echt wakker worden en huilen om voeding of is het de actieve sl ...
8 weekjes is hij vandaag :) . Zodra die wakker word is het wel echt huilen en zoeken naar voeding ( handjes in de mond en zuigbehoefte) Als die rommelt laat ik hem altijd liggen, totdat hij eigenlijk echt wakker is

3 maanden geleden

Volgens mij moet je gewoon een fles maken en kijken hoeveel je zoontje op dat moment wilt drinken. Ik geef bv op verzoek dus in feiten regelt zij zelf hoeveel en wat ze wilt drinken.

3 maanden geleden

Reactie op Maaike1810

Volgens mij moet je gewoon een fles maken en kijken hoeveel je zoontje op d ...
Ja hier flesvoeding, maar de fles van vamorgen was op en verder ook niet naar meer gevraagd dus tevreden gaan slapen weer.

3 maanden geleden

Reactie op CynthiaKeers

8 weekjes is hij vandaag :) . Zodra die wakker word is het wel echt huil ...
Ah ja precies! Ik zou het gewoon dan op verzoek inderdaad gaan doen, soms zit er 3 uur tussen maar soms ook 4 uur en dat is dan helemaal prima! Ze laten het gelukkig heel goed weten als ze het er niet mee eens zijn haha!

3 maanden geleden

Reactie op Esther1996!

Ah ja precies! Ik zou het gewoon dan op verzoek inderdaad gaan doen, soms z ...
haha ja dat klopt helemaal!