62 Reacties

4 maanden geleden

Het ventje heeft heerlijk geslapen zo 🥰

4 maanden geleden

Wat fijn dat jullie kindjes allemaal zo lekker slapen met dit weer en ook buiten in de kinderwagen! Mijn dochtertje is al uren aan het huilen van de warmte.. 27 graden hier binnen 😩 En buiten is het lekker in de schaduw met windje, maar helaas vind ze een stilstaande kinderwagen verschrikkelijk…

4 maanden geleden

Heerlijk in zijn badstof pakje van WEhandmade. 🥰 en de middagen lekker in een romper😊

4 maanden geleden

Reactie op KleineFreek24

Wat fijn dat jullie kindjes allemaal zo lekker slapen met dit weer en ook b ...
Och lieve mama misschien heeft ze haar dagje niet door de hitte nee. Hier was hij gisteren ook super onrustig en dronk hij elk uur aan de borst, ik was een lopende koe de hele dag haha. En verder was die ook heel huilerig.. Vandaag was die juist weer heel rustig en heel veel geslapen buiten lekker. Het verschilt zo per dag wat voor kindje het is! Hopen dat het voor jou morgen ook beter gaat 🩷

4 maanden geleden

Dit was een half uur en daarna op haar romper, ze vindt het heeeeel warm

4 maanden geleden

1e keer naar de efteling geweest

4 maanden geleden

Ik zie zoveel gezellige wakkere baby’s. Maken jullie net als ik alleen schattige foto’s op de zeldzame minuutjes tussen drinken en slapen in of zijn deze kleintjes ook echt veel wakker? 😅

4 maanden geleden

Reactie op Esmee1808

Ik zie zoveel gezellige wakkere baby’s. Maken jullie net als ik alleen scha ...
Soms wordt ze amper wakker, krijgt ze melk en slaapt ze meteen weer verder. Andere keer is ze een uur wakker. Maar vaak slaapt ze vrij snel weer door als ze geen buikpijn heeft.

4 maanden geleden

Broekje ondertussen uit alleen rompertje 😍

4 maanden geleden

Heerlijk in dromenland

4 maanden geleden

Vanmiddag weer alleen een t-shirt romper. Niet heel handig met verschonen btw😅

4 maanden geleden

Gisteren deze

4 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Gisteren deze
Vandaag deze. Allebei de pakjes gehad. Grappig.

4 maanden geleden

Vandaag dit pakje aan 💚

4 maanden geleden

Broekje nog wat te groot 😂

4 maanden geleden

Lekker wandelen

4 maanden geleden

Wat een lieve pakjes allemaal! @kleinerreek24, waar komt dat onwijs leuke haarclipje vandaan? 🤩

4 maanden geleden

Heerlijk geslapen in een schaduw!

4 maanden geleden

Reactie op Mybaby1987

Broekje nog wat te groot 😂
Hahaha hier ook! Als je hem op tilt zakt ie af 😂

4 maanden geleden

Vanochtend was het dit! Hij wilde alleen niet leuk kijken voor de foto 😜in de middag lekker in zijn romper. 💛