13 Reacties

16 dagen geleden

Je kan van de ikea ledikant een grotere co-sleeper maken. Misschien zou je een keer bij de fb groep veilig samen slapen kunnen kijken. Daar staan adviezen hoe je zo een co-sleeper kan maken en welke opties er zijn.

16 dagen geleden

Ik hoor om mij heen vaak dat het ledikantje naast het bed wordt gezet!

16 dagen geleden

Mijn zoontje is inmiddels ook te groot en ik wilde hem absoluut nog niet naar zijn eigen kamer hebben. Heb nu zijn ledikant op de kopse kant van ons bed gezet. Aan zijkant van ons bed is het maar 40 cm breed dus een smalle cosleeper ging net. Ik moet er nu wel een soort van uit 's nachts maar hij ligt nog wel lekker op de kamer. Aan het einde van de nacht gaat hij meestal bij ons het bed in 🤭

16 dagen geleden

Je zou evt ook een tijdje bij ham erbij op de kamer kunnen slapen

16 dagen geleden

Onze eerste heeft tot ze twee was in een tot cosleeper vermaakte Ikea sniglar naast mij geslapen. Ze ging eigenlijk alleen maar naar haar eigen kamer omdat de 2e er aan zat te komen.

16 dagen geleden

Ik ga van de IKEA sniglar een co sleeper maken en die naast mijn bed zetten. Zit met hetzelfde :)

16 dagen geleden

Wij hebben ook van een ledikantje een co-sleeper gemaakt. Had dit al voor de oudste en ben er nog altijd heel blij mee. ❤️

16 dagen geleden

Wij hebben tijdelijk het campingbedje even op onze kamer totdat we eraan toe zijn dat hij naar zijn ledikant in eigen kamer gaat

15 dagen geleden

Reactie op Sunnytina

Wij hebben ook van een ledikantje een co-sleeper gemaakt. Had dit al voor d ...
Precies dit! We slapen nu nog samen (in een bed), maar we hebben het ledikant alvast aan bed vastgemaakt zodat hij er niet uit kan rollen én het alvast klaarstaat als samen in een bed voor een van ons twee niet meer werkt. Dit is het idee: https://samenslapen.nl/ledikant-ombouwen/

14 dagen geleden

Hoihoi Mijn dochter groeide ook uit haar cosleeper en ik heb nu haar ledikant op onze kamer gezet. Als ik naar bed ga schuif ik het ledikant tegen mijn bed aan

10 dagen geleden

Bij ons gaat er een ledikant naast het bedje binnenkort. Je hebt ook van die meeggroeibedjes

10 dagen geleden

Hier staat inmiddels de sniglar als cosleeper en ben er super blij mee.

10 dagen geleden

Wij hebben nu ook de Gulliver als cosleeper, slaapt er heerlijk in! Thanks voor jullie tips ❤️