8 Reacties

2 maanden geleden

Dit heb ik zo vaak meegemaakt elke x vergeet ik het weer maar dag er na merk ik niks aan hem

2 maanden geleden

Onze dochter schrikt bijna dagelijks wel een keer behoorlijk. Met dank aan haar grote broer. Ligt ze net lekker bij me te slapen, gooit hij ineens al z'n pannen uit z'n keukentje op de grond bijvoorbeeld. Of hij begint ineens te schreeuwen. Dochter is dan even overstuur maar dat is vaak zo weer over. Het is vervelend, maar ik zou me geen zorgen maken als ik jou was.

2 maanden geleden

Hier een kindje dat zich kapot schrikt als papa hard niest wanneer ze net in slaap valt. Heel zielig maar soms gebeurd het nu eenmaal 😅

2 maanden geleden

Reactie op Jessara

Hier een kindje dat zich kapot schrikt als papa hard niest wanneer ze net i ...
whahaha hier ook! zo sneu hoe ze dan ze zielig huilen ineens…

2 maanden geleden

Hier ook een aantal keer meegemaakt. Vooral door een gillende peuter en door mijn eigen nies 🙈

2 maanden geleden

Ik heb dit met de eerste gehad door te niezen, en eerlijk ze is nu twee en schrikt nog steeds als ik nies, ze huilt alleen niet meer intens, dat heeft ze zeker een jaar gedaan elke keer dat ik nieste🤦‍♀️

2 maanden geleden

Aan het begin was vooral de hond schuldig hieraan als hij geprikkeld raakte. Nu kijkt ze er eigenlijk al niet meet van op. Maar wat kan het zielig zijn met schrik, dat pruillipje en dan de grote waterige ogen voor de huil komt m'n hard breekt altijd

2 maanden geleden

Hier is onze baby ook heel gevoelig voor schrikken als hij in slaapt aan het vallen is. Mijn vriend opende een keer een blikje drinken en de baby schrok zich helemaal wezenloos van die sisss.