11 Reacties
3 maanden geleden
Misschien een nunki lakentje van fedde en kees gaan gebruiken? Onze dochter draagt een puckababy dus blijft al meer op haar plek liggen, maar in merk bij haar wel een verschil of zij wel of niet ook nog onder het nunki lakentje ligt. Zonder lakentje gooit ze haar benen steeds de lucht in waardoor ze wel haar bedje door gaat. Met laken ligt ze helemaal stil op haar plaats.
3 maanden geleden
Hier ook een nunki fan! 😊 Ook perfect voor als ze willen rollen, maar nog niet terug kunnen. Toen ben ik gestart bij m'n oudste. Nu voor de baby al in de co-sleeper een nunki 😊
3 maanden geleden
Reactie op Lisa1320
Hier ook groot fan van de nunki lakentjes! Daardoor schuift ze wel iets hee ...
Ik overweeg ook om een nunki lakentje te kopen. Ik dacht slim om die van 60 cm te kopen die past in t ledikantje, maar ze slaapt nu nog in de co sleeper van 50 cm. Weet jij toevallig of die van 60 cm ook gewoon in de co sleeper kan? Vindt beetje zonde voor die prijs om er over een maand ofzo weer een te kopen 😊
3 maanden geleden
Reactie op Chantal2023
Ik overweeg ook om een nunki lakentje te kopen. Ik dacht slim om die van 60 ...
Dat kan bij ons wel! Was eigenlijk een foutje, partner had de verkeerde gepakt. Maar het past prima. Niet exact zoals volgens de gebruiksaanwijzing, maar dat maakt ons niet uit. Grootste verschil is dat het ledikantlaken iets strakker moet en daardoor de elastische band ook een klein deel aan de onderkant van het matras zit, waar dit normaal gesproken niet zo is. Maar wij hebben qua gebruik/effect eigenlijk nog geen verschil gemerkt.
3 maanden geleden
Reactie op Lisa1320
Dat kan bij ons wel! Was eigenlijk een foutje, partner had de verkeerde gep ...
Top! Dankjewel voor je rea ctie 😊