Hallo iedereen,
Mijn zoontje van 4 maanden heeft een behoorlijke afplatting aan de rechterkant van zijn achterhoofdje. Dit lijkt nu erger te zijn geworden. Hij krijgt fysio hiervoor maar ik heb niet het idee dat dat echt helpt馃様
Hij had in mijn buik al een hele sterke voorkeurshouding waardoor hij al met een afplatting geboren werd en doordat er een vacu眉mpomp gebruikt is is het alleen erger geworden.
Zijn voorkeurhouding is nu overdag gelukkig veel minder geworden en kijkt hij ook de andere kant op. Alleen tijdens het slapen blijft hij zich houden aan zijn voorkeurshouding. Ik draai ze hoofdje dan regelmatig naar de andere kant maar binnen een minuut is hij al weer omgedraaid met zijn hoofdje. Overdag gebruik ik een zijliggingskussen.
ik krijg bij de CB ook verschillende verhalen. De ene zegt het zal minder worden en de andere dat dit nooit weg zal gaan.
Ik zit zo erg met me handen in het haar dat ik de neiging heb hem in de avonden ook in de zijliggingskussen wil laten slapen, maar tegelijkertijd ook heel erg bang omdat dit natuurlijk niet veilig is.
Hebben jullie nog misschien tips of ervaring of dat zijn hoofdje toch nog mooi rond zal worden of niet?馃槥