4 Reacties

2 maanden geleden

Mijn baby gaat sinds een paar dagen opeens meeeega overstuur huilen. Nou echt krijsen! Nooit meegemaakt nog met haar :( krijg hij niet getroost en ze krijgt bijna geen lucht ook Ze is verder ook vrolijk en drinkt goed dus niet ziek ofzo. Denk/hoop dat het ook de sprong is. Ze is 15 weken maar wel met 38 geboren dus dan komen ze wat later schijnt

2 maanden geleden

Zoontje van 14+ hier geen extreme huilbui maar meer jengelen de hele tijd. Wil gedragen worden. Ik kan zeg maar niet eens even rustig naar de wc 🥲 zeker de sprong

2 maanden geleden

Reactie op Leannah

Mijn baby gaat sinds een paar dagen opeens meeeega overstuur huilen. Nou ec ...
Precies dat krijsen en niet getroost krijgen is hier ook aan de hand. Enkel dragen op arm over de schouders mag maar wordt wel erg zwaar.. Drinken doet ze idd ook nog goed.

2 maanden geleden

Herkenbaar! Bij ons vorige week drama: ene moment lachen, ander moment keihard krijsen, ontroostbaar. Ook wanneer ze uit een slaapje kwam keihard krijsen. Dutjes overdag max. een halfuur, ‘s nachts ongeveer elke 2-3 uur wakker en veel drinken. Gek werd ik! Nu afgelopen nacht sliep ze ineens door en de dutjes overdag allemaal 1,5 uur. Ben benieuwd wat komende nacht gaat brengen 🙈