7 Reacties

10 dagen geleden

Ik dacht eerst dat ik ongesteld werd maar bloeding zette niet door vandaar de test gisteren

10 dagen geleden

Er bestaat inderdaad een kans dat je zwanger kunt raken als je de pil een (paar) keer vergeten bent. Maar dat gaat niet zo snel. Wat ik begrijp ben je hem vorige week vergeten? Ook al zou je precies dan vruchtbaar zijn en seks hebben gehad, duurt het alsnog zo'n 2 weken voordat je 眉berhaupt positief zou kunnen testen. Het meest logische lijkt mij dat het om wat spotting of een doorbraakbloeding gaat. Voor nu zou ik dus geen onbeschermde seks meer hebben en over 1.5-2 weken nog een keer testen. En wellicht zou je kunnen kijken naar andere vormen van anticonceptie, als je echt nog niet zwanger wilt raken. De pil is alleen betrouwbaar als je hem elke dag inneemt.

10 dagen geleden

Wat betekent een lichte bloeding dan eigenlijk? Misschien kan je clearblue proberen?

10 dagen geleden

Reactie op Lisa1320

Er bestaat inderdaad een kans dat je zwanger kunt raken als je de pil een ( ...
Afgelopen zondag vergeten en 2 weken terug op de maandag nog vergeten. Maar ben de volgende dag wel gewoon door gegaan met slikken. Dit had ik met mn eerste ook en 1-2 dagen na de bloeding ben ik gaan testen (ik was toen ook overtijd met menstruatie) was het positief, en met minipil heb ik geen menstruatie gehad sinds juli vandaar de paniek馃槄

10 dagen geleden

Reactie op pln92

Wat betekent een lichte bloeding dan eigenlijk? Misschien kan je clearblue ...
Gisteren middag alleen een bloeding gehad, maar zette niet door. 1x afvegen en het was weg. Ja ik denk dat ik zo weer een test ga halen馃樁

10 dagen geleden

Reactie op seherr95

Afgelopen zondag vergeten en 2 weken terug op de maandag nog vergeten. Maar ...
Grote kans dat het dan een doorbraak bloeding is, vooral als je al sinds juli geen bloeding meer hebt gehad

10 dagen geleden

Reactie op Nathaliiieee

Grote kans dat het dan een doorbraak bloeding is, vooral als je al sinds ju ...
Denk het (hoop het) ook, heb zojuist weer een early test gedaan weer negatief