9 Reacties
21 uur geleden
Gefeliciteerd! Toen de jongste geboren werd hadden we er 3 onder de 3. Het is heel pittig, er begint nu soms wat meer rust te komen gelukkig. Ze zijn ook heel leuk samen. Maar op de spitsmomenten is het echt aanpoten hier. Zwangerschap met 2 kleine vond ik ook wel zwaar. Pas goed op jezelf.
9 uur geleden
Wij hebben ook 3 kindjes. De oudste was 4 jaar en 5 maanden toen de baby kwam en de middelste was toen 1 jaar en 8 maanden. Ze zijn wel iets ouder dus, maar het komt goed mama!
Ja het is soms druk, en ja soms huilen er 2 kindjes tegelijkertijd. Maar ook daar ga je je draai weer in vinden. We kunnen nu niet meer zonder onze drie kids.
Geniet van de komende bijzondere periode!
9 uur geleden
Oh, en wat ze zeggen is waar: die derde gaat echt in het ritme mee (ze moeten ook wel 🤭).
Wat bij jullie wel gaat schelen is dat je in het begin nog niet vast zit aan schooltijden en zwemles etc. Dat maakte het hier logistiek wel lastig.
8 uur geleden
Reactie op Lentebloempje
Oh, en wat ze zeggen is waar: die derde gaat echt in het ritme mee (ze moet ...
Ga ik doen dankjewel, lief van je 🥰 de oudste gaat wel halve dagen naar de peuterspeelzaal, dat is dan wel fijn.. heb ik de ochtenden met de baby en middelste. Zal zeker wel zwaar zijn idd, maar denk idd zoals je zegt gaat gewoon mee in de ritme 🫣😘
6 uur geleden
Reactie op Lentebloempje
Oh, en wat ze zeggen is waar: die derde gaat echt in het ritme mee (ze moet ...
Dit klopt wel. Bij mij zijn de oudste 8 en 5 jongste 6 maanden, was fijn met de zwangerschap maar ik moet de jongste bijna elk slaapje wel uit bed plukken of hij doet een dit in de maxi Cosi omdat hij in de auto in slaap is gevallen🙈. Dat maakt zijn humeur niet altijd even best, maar aanpoten is het hier ook nog steeds dus timing is altijd wat mee. Geniet er vooral van. Mijn derde is echt de laatste en ik vind het heel jammer dat ik het niet meer mee ga maken.