373 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op CarolineLynnLouise

Ik ben inmiddels bevallen van onze derde dochter met 39 weken 💖 Chloé Maev ...
Gefeliciteerd ❤️❤️❤️❤️

6 maanden geleden

Reactie op CarolineLynnLouise

Ik ben inmiddels bevallen van onze derde dochter met 39 weken 💖 Chloé Maev ...
Wat een mooie nieuws! Is het spontaan op gang gekomen? Gefeliciteerd! Nu lekker genieten van je mooie roze wolk en de gezellige drukte in huis ♥️

6 maanden geleden

Reactie op Lentebloempje

Wat een mooie nieuws! Is het spontaan op gang gekomen? Gefeliciteerd! Nu ...
Dankjewel 💖 ik zou eigenlijk woensdag ochtend ingeleid worden maar ik had dinsdag ochtend al 2 cm ontsluiting tijdens het inwendig onderzoek dus ik mocht me ‘s avonds melden voor een ballonnetje en dan had ik naar huis gemogen. Echter viel de ballon er na 15 minuten uit en kreeg ik menstruatiekrampen. Die hebben doorgezet en uiteindelijk ben ik om 05:05 bevallen 🥰

6 maanden geleden

Hebben jullie ook veel meer ‘gerommel’ bij de derde ? Nu 36 weken en mijn lijf is zo actief de laatste weken. Weeen, druk van ondere, lekkende pijnlijke borsten, krampen in de rug, enorme misselijkheid, darmen van slag. Ik herken dit totaal niet van de vorige zwangerschappen. Het voelt alsof mijn lichaam helemaal niet meer ‘mij’ is.

6 maanden geleden

Reactie op Jansje90

Hebben jullie ook veel meer ‘gerommel’ bij de derde ? Nu 36 weken en mijn l ...
Ja! Vooral meer voorweeën. Gisteravond ook steeds van die vervelende steken helemaal onderin de baarmoeder. Tel daarbij ook nog een drukkere baby bij op sinds een paar dagen.

6 maanden geleden

Reactie op Adriana-25

Ja! Vooral meer voorweeën. Gisteravond ook steeds van die vervelende steken ...
Hier juist een baby die niet tot nauwelijks beweegt. Af en toe een wiebeltje. Ze maken steeds een ctg maar baby is in goede conditie hij beweegt alleen niet.

6 maanden geleden

Reactie op Jansje90

Hebben jullie ook veel meer ‘gerommel’ bij de derde ? Nu 36 weken en mijn l ...
Gek eigenlijk hoe een lichaam bij elke zwangerschap weer anders reageerd.. hier bij de 1e geen voortekenen, toen de echte weeën begonnen op donderdag is ze die zaterdag ochtend geboren. Bij de 2e echt al weken, weken voor de uitgerekende datum voorweeen, dat ik op den duur niet meer wist, is dit nu echt of nog steeds voorweeën.. En nu bij de 3e afgelopen week voor mijn gevoel indalingsweeen gehad, en af en toe dat de kleine zoveel druk geeft alsof hij uit me navel wil kruipen, mijn hele buik is dan een 'vierkant'.. en dan doet hij mij ontzettend zeer..maar verder is het nu zo rustig..dat ik weer denk die blijft tot 41weken zitten..

6 maanden geleden

Reactie op Lisetteeee

Gek eigenlijk hoe een lichaam bij elke zwangerschap weer anders reageerd.. ...
Mijn buik krijgt nu ook een andere vorm een flink gebied rond de navel is nu plat ? Geeft ook een raar gezicht. Ik heb bij 2 vorige zwangerschappen eigenlijk niks anders gemerkt aan mijn lijf. Toen de krampen begonnen werd het ook een bevalling en waren ze er heel erg snel. Nu neemt mijn lijf het helemaal over met het gespook.

6 maanden geleden

Reactie op Vls

Woehoe ik ben vandaag precies 39 weken en officieel verhuisd naar onze nieu ...
Haha wat leuk om te lezen. Hier eenzelfde verhaal. Vandaag 40wk en afgelopen vrijdag verhuisd. Op de valreep dus. Nu lekker de babykleertjes in de kast hangen en een vluchttas klaarzetten..

6 maanden geleden

Reactie op Jansje90

Hier juist een baby die niet tot nauwelijks beweegt. Af en toe een wiebeltj ...
Ja dat heb ik bij mijn eerste gehad. Heel irritant is dat

6 maanden geleden

Reactie op de24

Haha wat leuk om te lezen. Hier eenzelfde verhaal. Vandaag 40wk en afgelope ...
Ooh haha, nog zo'n heerlijke timing! Het is wel een heerlijk gevoel he, om eindelijk wat klaar te zetten😁

6 maanden geleden

Reactie op Vls

Ooh haha, nog zo'n heerlijke timing! Het is wel een heerlijk gevoel he, o ...
Jaa echt wel. Geeft wel rust he! Bij een derde ben je toch wat makkelijker he.

6 maanden geleden

Hey Mama's, ik ben nu 40,4 wk. En heb al de hele nacht en dag zo af en aan weeën. Geen ritme of iets dergelijks. Het zet nog niet echt door maar zou het een begin zijn?? Ik heb dit bij mijn eerste 2 zwangerschappen niet zo ervaren. Herkent dit iemand?

6 maanden geleden

Reactie op de24

Hey Mama's, ik ben nu 40,4 wk. En heb al de hele nacht en dag zo af en aan ...
Ik heb dat bij mijn tweede zwangerschap zo ervaren, maar dan vanaf 11:00 tot 17:00, toen nog een uur geslapen en pas om 18:30 besefte ik dat het het begin was

6 maanden geleden

Reactie op de24

Ik zou vooral nog wat rust proberen te pakken, wat slapen misschien voor het geval dat ☺️

6 maanden geleden

Reactie op de24

Ja dit herken ik heel erg bij mijn 2e bevalling. De vrijdags na de controle (het drukken/voelen of de baby in de bekken lag) steeds krampen gehad die kwamen en weer weggingen. De zaterdags was dit overdag ook zo. De avond toen we onze kleine meid op bed legden en de deur dichtdeden van haar slaapkamer zette het ineens door. Heeft dus 1,5 dag wat heen en weer gerommeld voordat het echt begon. Schijnt dat dat wel vaker gebeurd vanaf een 2e bevalling

6 maanden geleden

Leuk idee! Ik verwacht ook op korte termijn mijn dochtertje op de wereld te mogen zetten! Ik heb een dochter van 6 jaar en een zoontje die volgende week 2 jaar word 😊

6 maanden geleden

Zijn er eigenlijk al 3e kindjes geboren uit dit topic (ik dacht wel)? En zijn er al eerste ervaringen om te delen😬? Hier nu 40,2 en nog rustig.

6 maanden geleden

Hier ook nog niet, morgen de uitgerekende datum 😊 En ook nog rustig. Denk dat de kleine gewoon nog lekker even blijft zitten

6 maanden geleden

Reactie op Vls

Zijn er eigenlijk al 3e kindjes geboren uit dit topic (ik dacht wel)? En zi ...
25/4 bevallen van ons derde kindje! Super snelle bevalling gehad (anderhalf uur) van begin tot einde. Onze zoontjes van 3 en 2 jaar zijn super trots en lief voor hun zusje. Wel zijn de jongens snel moe en geprikkeld. Ook voor hun een hele verandering!