373 Reacties

6 maanden geleden

Reactie op mdboer

25/4 bevallen van ons derde kindje! Super snelle bevalling gehad (anderhalf ...
Ooh gefeliciteerd, wat fijn! Ja, voor de kindjes een hoop veranderingen natuurlijk. Hoe is het met het verdelen van de aandacht, lukt dat goed?

6 maanden geleden

Reactie op Vls

Zijn er eigenlijk al 3e kindjes geboren uit dit topic (ik dacht wel)? En zi ...
Ja, vandaag! 🩷 Daar is ze dan, onze lieve dochter. Geboren met 39+0. Vannacht om 2.45 uur begonnen de weeën en rond 5.50 is ze thuis geboren met een gewicht van 3620 gram. Helaas zat ze vast met haar schouder (schouderdystocie) waardoor ze een slechtere start had een beademd moest worden. Daarom zijn we met spoed met de ambulance naar het ziekenhuis gegaan. Ze moest 3 uur aan de monitor en in een couveuse, maar nu ligt ze bij mij op de kamer. De uitslag van de röntgenfoto is goed, dus we verwachten dat we morgen naar huis mogen. Verder maken we het goed. 🩷

6 maanden geleden

Reactie op mdboer

25/4 bevallen van ons derde kindje! Super snelle bevalling gehad (anderhalf ...
Gefeliciteerd 💖 hier zijn de meisjes ook mega overprikkeld en moe. Had gehoopt dat dat na 1,5 week wel minder zou worden maar helaas 🫣

6 maanden geleden

Reactie op Lentebloempje

Ja, vandaag! 🩷 Daar is ze dan, onze lieve dochter. Geboren met 39+0. Van ...
Gefeliciteerd 🎀 gelukkig zijn de foto’s goed! Dat moet wel even schrikken geweest zijn. Wat een vlotte bevalling zeg! Lekker genieten 💖

6 maanden geleden

Reactie op Lentebloempje

Aaah gefeliciteerd, even heel spannend dus nog. Fijn dat het nu goed gaat❤️

6 maanden geleden

Reactie op Vls

Ooh gefeliciteerd, wat fijn! Ja, voor de kindjes een hoop veranderingen n ...
Ja dat gaat eigelijk best goed. We proberen ze af en toe even apart op pad te nemen. En tussen de voedingen door wat te spelen. Tot nu toe pikken ze dat goed op maar het is wel vermoeiend voor ze al die nieuwe prikkels

6 maanden geleden

Hoi, Ik kom net dit topic tegen. Deze zwangerschap eigenlijk pas weer een paar dagen actief op t forum. Hier zwanger van een meisje , nu 38+2w. Dochter (4) ingeleid met 41+5 en zoon (2,5)na een mislukte strippoging (geen ontsluiting) die nacht met 40+6 bevallen. Ik denk dat ik deze keer ook wel rond/over de 40w ga. Zo benieuwd hoe het gaat zijn met drie kindjes en naar jullie verhalen.

6 maanden geleden

Reactie op Lentebloempje

Gefeliciteerd! Wat spannend nog zeg... Hopelijk gaat het snel zo goed dat jullie naar huis mogen!

6 maanden geleden

Hoihoi mama's, gisteren ben ik bevallen van onze derde dochter Lindy. De twee grote zussen van 3 en 6 zijn door het dolle heen en ontploffen van de energie. Nog even een balans hierin zoeken maar dat heeft denk ik gewoon tijd nodig.

6 maanden geleden

Vls, ik zie dat je bevallen bent! Gefeliciteerd!! Maar wat een gedoe, uit huis gehaald door de brandweer! Hoe gaat het nu met jullie?

6 maanden geleden

De24 hoe gaat het nu met jullie, 3 dagen later? Lindy is een mooie naam!

6 maanden geleden

Reactie op Chantal laura

Vls, ik zie dat je bevallen bent! Gefeliciteerd!! Maar wat een gedoe, uit h ...
Dankjewel! Het gaat nu gelukkig goed😁. Het was wel even wat en heel gek als ik nu erover nadenk. Dat zal ik nog wel even moeten verwerken denk ik.

6 maanden geleden

Reactie op Lentebloempje

Hey! Hoe gaat het met jullie? Las ergens in een topic dat je van plan was in bad te bevallen? Was dat uiteindelijk gelukt? Je was in de nacht en best snel bevallen toch?

6 maanden geleden

Hallo Dames, Even een vraagje. Ik ben 2 weken geleden bevallen van een prachtige dochter Marlyn. En heb dus nu 3 kindjes onder de 3. Hoe doen jullie dit qua vervoer? Ik ben vandaag voor het eerst met 3 kinderen in het dorp geweest. Marlyn in de maxi cosi Leroy(1.5jaar) op het meerijdplankje en Emy(2.5 jaar) loopt zelfstandig. Maar vond dit helemaal niet handig, Leroy wil niet echt goed zitten en Emy wil graag een hand vast houden maar dan kan ik haast niet sturen met de kinderwagen. Hoe doen jullie dit? Want voor het laatste kindje een hele nieuwe kinderwagen te kopen vind ik best zonde.

6 maanden geleden

Reactie op Lisa12

Hallo Dames, Even een vraagje. Ik ben 2 weken geleden bevallen van een prac ...
Gefeliciteerd! Zou een draagdoek/zak wat voor je zijn? Hier straks ook 3 onder de 3. Ik heb wel een duowagen maar vind die niet erg handig meenemen. Via marktplaats zijn eventueel wel duo wagens of buggy's te vinden voor wat leukere prijzen.

6 maanden geleden

Reactie op NJ1991

Gefeliciteerd! Zou een draagdoek/zak wat voor je zijn? Hier straks ook 3 o ...
Draagzak gaat niet ivm rugklachten

6 maanden geleden

Reactie op Lisa12

Hallo Dames, Even een vraagje. Ik ben 2 weken geleden bevallen van een prac ...
Gefeliciteerd! Ik denk dat het met deze leeftijden erg lastig is. Zodra ze niet in the mood zijn gaan ze niet meewerken. Ze moeten nog leren wachten en delen etc. Merk het hier ook, hier werkt de middelste van 1,5 ook echt niet mee.. accepteren en go with the flow denk ik maar.. en soms word ik gek 😂

6 maanden geleden

Hey! Hoe gaat het met jullie? Las ergens in een topic dat je van plan was ...
Hier gaat het goed! Toen de verloskundige kwam en ging toucher en, bleek ik al op 8 cm ontsluiting te zitten. Ik heb tot en met de 10 cm ontsluiting de weeën opgevangen in bad. Van onze tweede kon ik niet goed bevallen in bad, omdat ik dan niet goed kon persen. Ik ben dus op een matras op de eettafel gaan liggen en heb daar de vliezen laten breken en daar heb ik de persfase gedaan. Helaas zat ze vast (schouderdystocie), dus ik ben uiteindelijk op handen en knieën bevallen van onze dochter met een kjnstgreep van de verloskundige. Onze dochter is toen ook beademd en ze had een slechte apgar. Ze heeft nog even zuurstof gehad en in de couveuse gelegen en er is een röntgenfoto van haar schouder gemaakt. Ze heeft gelukkig niks gebroken en er zijn geen zenuwen afgescheurd. Dus we hebben geluk! Ze doet het nu gelukkig ook heel goed. Dus al met al kijken we er heel positief op terug. 🌸

5 maanden geleden

Hallo allemaal! Hoe is het inmiddels met iedereen😁? Gaat het goed met de baby ? En hoe vinden jullie andere kinderen het? En hoe is het met jullie zelf? Hier gaat alles heel goed. Onze baby is echt een vrolijk kadootje! Hij lacht echt bijzonder veel. De borstvoeding loopt heerlijk soepel en hij slaapt al goed. Mijn herstel gaat ook verassend goed (ondanks het grote bloedverlies). Ik moet mijzelf nog wel echt tegenhouden om niet te veel te doen, want dan lig ik er savonds echt af. 😅 Onze andere kinderen lijken het ook goed te doen. Wel merk ik een enorme vermoeidheid bij de kinderen door alles wat er is gebeurd. Als gevolg daarvan hebben wij wat onrustige nachten achter de rug. Daarnaast merk ik wel dat mij vaak een soort melancholisch gevoel bekruipt dat dit waarschijnlijk mijn laatste kindje zal zijn. Daardoor heb ik nog meer de behoefte om extra te genieten, mijn kindje zoveel mogelijk vast te houden en alles vast te leggen/ veel herinneringen te maken etc. Als in: de voetafdrukjes zijn al gemaakt, fotoshoot is gepland en ik wil eigenijk graag een nieuwe luiertas en dan denk ik: dit is de laatste keer dat het kan, doe het gewoon. Nouja dat gevoel maakt me soms wel een beetje verdrietig. Herkennen jullie dat?

5 maanden geleden

Reactie op Vls

Hallo allemaal! Hoe is het inmiddels met iedereen😁? Gaat het goed met de b ...
Ik ben nog steeds aan het wachten op de baby! Inmiddels 40+2, morgen vlk en wss strippen als het lukt. Ik merk nu al dat ik het een soort lastig vind dat dit de laatste keer zwanger is (ondanks de klachten). Laat staan als de baby er is.. Fijn hoor dat het allemaal goed gaat!