373 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Mama9320

Ik ben nog steeds aan het wachten op de baby! Inmiddels 40+2, morgen vlk en ...
Oooh heel veel succes! Hopelijk heeft het strippen effect (hier was dat wel). Ik ben benieuwd wat jouw ervaringen straks zijn😊

5 maanden geleden

Reactie op Vls

Hallo allemaal! Hoe is het inmiddels met iedereen😁? Gaat het goed met de b ...
Dit is voor mij echt allemaal heel herkenbaar. Het is heel dubbel allemaal, maar daardoor kan ik er nu wel extra van genieten 😍

5 maanden geleden

Reactie op Mama9320

Ik ben nog steeds aan het wachten op de baby! Inmiddels 40+2, morgen vlk en ...
Spannend! Hopelijk wordt er vandaag iets in gang gezet! Ik ga voor je duimen! 🍀

5 maanden geleden

Strippen kon nog niet helaas. Bij mn zoontje kon het ook niet en is de bevalling die nacht begonnen dus wie weet hebben zij ook net het extra zetje gegeven door te voelen. Vrijdag nieuwe poging met 41w mocht er nog geen baby zijn..

5 maanden geleden

Reactie op Lentebloempje

Hier gaat het goed! Toen de verloskundige kwam en ging toucher en, bleek i ...
Bedankt voor je reactie! Wel pittig einde, terwijl het begin zo soepel verliep. Fijn en echt een opluchting dat ze het nu zo goed doet!

5 maanden geleden

Reactie op Mama9320

Strippen kon nog niet helaas. Bij mn zoontje kon het ook niet en is de beva ...
Hoe gaat het nu?

5 maanden geleden

Reactie op Lentebloempje

Dit is voor mij echt allemaal heel herkenbaar. Het is heel dubbel allemaal ...
Ook zo herkenbaar! Inderdaad de tijd nemen om er van te genieten, hoe druk het af en toe ook is :-)

5 maanden geleden

Reactie op Lentebloempje

Hoe gaat het nu?
Ik ben gisteren bevallen in het ziekenhuis, vanmorgen weer thuis gekomen. Kennismaking thuis ging heel goed. De jongste 2,5jr zal misschien nog wel jaloers worden, want die wilde ook bij mama slapen vanavond 🙈

5 maanden geleden

Reactie op Mama9320

Ik ben gisteren bevallen in het ziekenhuis, vanmorgen weer thuis gekomen. K ...
De oudste, 4jr, is super trots en wil alleen maar zusje vasthouden.

5 maanden geleden

Reactie op Mama9320

Gefeliciteerd met jullie kleine wonder! Wat fijn dat de kennismaking goed ging! Heb je een fijne bevalling gehad?

5 maanden geleden

Reactie op Mama9320

Gefeliciteerd!! Wat fijn dat het goed ging met de 2 andere🥰

5 maanden geleden

Reactie op Lentebloempje

Gefeliciteerd met jullie kleine wonder! Wat fijn dat de kennismaking goed ...
Dankjewel! Bevalling ging ineens heel snel. 19:30 in t ziekenhuis, 20:27 geboren. Verder kijk ik positief terug op de bevalling!

5 maanden geleden

Reactie op Mama9320

Gefeliciteerd 🥰

5 maanden geleden

Hoe gaat het nu met iedereen? Volgende week gaat mijn man weer werken. Ik ben heel benieuwd hoe ik het dan ga vinden met 3 kids. 🎀

5 maanden geleden

Reactie op Lentebloempje

Hoe gaat het nu met iedereen? Volgende week gaat mijn man weer werken. Ik ...
Jaa mijn man ook! Hij begint met 3 dagdiensten gelukkig, dus dat moet lukken. Ik ben benieuwd of ik op tijd op het schoolplein sta😅. Zie je er tegenop?

5 maanden geleden

Reactie op Lentebloempje

Hoe gaat het nu met iedereen? Volgende week gaat mijn man weer werken. Ik ...
Hier ook! Dinsdag voor het eerst alleen, oudste naar school middelste naar gastouder.. ben benieuwd of het rondje lukt🙈

5 maanden geleden

Ah lijkt me ergens wel spannend, al zal het waarschijnlijk wel goed komen! Ik ben nog aan het wachten 40+1 vandaag.

5 maanden geleden

Ik heb vandaag voor het eerst de avond alleen gedaan of naja daar ben ik nog mee bezig 😅 toch wel pittig. Baby met krampjes, dreumes gillend in het ledikant en peuter die 100x t bed uit is geweest. Heb maar een wijntje gepakt 😂

5 maanden geleden

Reactie op CarolineLynnLouise

Ik heb vandaag voor het eerst de avond alleen gedaan of naja daar ben ik no ...
Ohnee dit is het horror scenario waar ik in de nacht wel eens aan moet denken😅. Succes, hopelijk lukt het snel.

5 maanden geleden

Reactie op Vls

Ohnee dit is het horror scenario waar ik in de nacht wel eens aan moet denk ...
Ja ik ook altijd. Om 9 uur sliepen de oudste. De baby sliep uiteindelijk om 10 uur. Maarja ik moest de nacht ook alleen doen dus ik heb zo’n 5 uurtjes geslapen en ga daar niet zo goed op dus straks als manlief eris maar wat inhalen 🫣