373 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op CarolineLynnLouise

Ik heb vandaag voor het eerst de avond alleen gedaan of naja daar ben ik no ...
Wat knap dat het toch allemaal is gelukt! Dat wijntje heb je wel verdient! 🍷

5 maanden geleden

Hier is dochterlief 3 weken oud. Volgens mij zijn we weer aan de regeldagen begonnen. Ik ben moe 🤭

5 maanden geleden

Intens om te lezen hoe het straks is met 3.. ben blij dat mn man nog eerst even verlof heeft.. Hier nog aan het wachten, nu 39,4. Vind het nu echt spannend worden. Wanneer het komt, hoe het gaat en ook stiekem of ik het wel allemaal ga kunnen bolwerken met 3 onder de 4

5 maanden geleden

Reactie op Lentebloempje

Hier is dochterlief 3 weken oud. Volgens mij zijn we weer aan de regeldagen ...
😱

5 maanden geleden

Reactie op Lentebloempje

Hoe gaat het nu met iedereen? Volgende week gaat mijn man weer werken. Ik ...
Ik ben momenteel nog zwanger. 41 weken nu, strippen is eindelijk gelukt, hiervoor lag de baby nog niet voldoende ingedaald. Ik hoop heel erg dat het nog wat doet.

5 maanden geleden

Ik ben momenteel nog zwanger. 41 weken nu, strippen is eindelijk gelukt, hi ...
Heeft het nog iets gedaan?

5 maanden geleden

Heeft het nog iets gedaan?
Wat lief dat je er naar vraagt. Helaas niet. Het rommelt wel, maar zet steeds niet door. Vandaag acupunctuur behandeling gehad. Baby reageerde er flink op en mijn buik blijft wel rommelen. Nu ook de slijmprop verloren. Bij de anderen is mij dat helemaal niet opgevallen. Dus wie weet gebeurt er wel wat. Anders wordt ik morgen weer gestript.

5 maanden geleden

Ik merk dat de grote kinderen het ook steeds spannender vinden. Ze hebben door dat ik op mijn eindje loop. Mijn dochter klaagt de laatste week steeds over buikpijn, ik denk door spanning en de jongste is ineens ‘s nachts geregeld wakker. Herkenden jullie dat ook bij jullie andere kinderen. Die van mij zijn wel 8 en bijna 5, dus ze maken het heel bewust mee.

5 maanden geleden

Ik merk dat de grote kinderen het ook steeds spannender vinden. Ze hebben d ...
Ja ik merk het hier ook. Brutaal, tegendraads en daarna poeslief vragen of ze even op schoot mogen zitten. De kinderen willen allebei graag bij me knuffelen en weten ook dondersgoed dat ik niet meer achter ze aan kan rennen. En hun energieniveau is heel laag! Ze liggen dus vroeg in bed..

5 maanden geleden

Reactie op Lien19

Ja ik merk het hier ook. Brutaal, tegendraads en daarna poeslief vragen of ...
Mijn jongste wil inderdaad alleen nog met mij wedstrijdjes doen😂. Hoever bij jij nu Lien19?

5 maanden geleden

Ik ben 41.4, mijn jongste is doodziek van de waterpokken.. Vannacht de hele nacht gehuild. Er heerst hier een vloek. Tijdens mijn eerste uitgerekende datum had m’n moeder corona, tijdens mijn tweede bevalling mijn oudste een dubbele oorontsteking en mijn man nierstenen en nu dit! Echt pittig, ik heb bijna het idee dat mijn lichaam de bevalling blokkeert tot het ergste over is. Lig nu op een matras naast het ledikant van mijn jongste, hopelijk lukt het hem zo in slaap te vallen🥴 Zo, even van me af geschreven!

5 maanden geleden

Reactie op Corr-i

Ik ben 41.4, mijn jongste is doodziek van de waterpokken.. Vannacht de hele ...
Oh wat klinkt dat pittig! Heel veel sterkte! Hopelijk krijg jij ook genoeg slaap.

5 maanden geleden

Wat lief dat je er naar vraagt. Helaas niet. Het rommelt wel, maar zet stee ...
Oh echt, heb met je te doen, fingers crossed en anders morgen weer een poging! Het zijn nu echt de laatste loodjes

5 maanden geleden

Mijn jongste wil inderdaad alleen nog met mij wedstrijdjes doen😂. Hoever b ...
40.4!😒 En werkelijk nog geen krampen of weeën te bekennen..

5 maanden geleden

Reactie op Corr-i

Oh jeetje! Waterpokken zijn al heftig genoeg, laat staan hoogzwanger, ver overtijd van een derde kind... Ik heb met je te doen. Het liefst zorg je zelf voor een ziek kindje, maar heb je de mogelijkheid om een nacht bij te slapen bij familie?

5 maanden geleden

Oh echt, heb met je te doen, fingers crossed en anders morgen weer een pogi ...
Vannacht om 3.23 uur thuis bevallen van een zoon, Ties. Het was even heel spannend, maar gelukkig is alles goed gegaan.

5 maanden geleden

Reactie op Lien19

40.4!😒 En werkelijk nog geen krampen of weeën te bekennen..
Succes nog even!

5 maanden geleden

Reactie op Corr-i

Ohnee wat erg! Sterkte hopelijk knapt de kleine snel op.

5 maanden geleden

Reactie op Vls

Ohnee wat erg! Sterkte hopelijk knapt de kleine snel op.
Ik ben gistermiddag bevallen! Gelukkig was de koorts toen iets gezakt en kon zijn oma hem goed troosten. Hij is daar nu nog lekker aan het logeren. Morgen weer naar huis, op hoop van zegen!

5 maanden geleden

Op de laatste dag van mei bevallen van de 3de. Het werd even spannend op het eind en uiteindelijk een spoedkeizersnede gehad. Het herstel valt me heel zwaar zo met 3 kleine kindjes waarvan ik er maar 1 mag tillen. Doe ook teveel en rust eigenlijk te weinig. Al met al valt het eerste weekend als gezin van 5 me erg zwaar. Beetje bang voor wat er gaat komen nog. Hopelijk als de kraamtranen weg zijn dat ik het weer wat beter inzie