373 Reacties
één jaar geleden
Ik ben 36 en heb twee zoontjes van 8 en 5... heb een paar jaar getwijfeld voordat ik voor een derde durfde te gaan. Ik merk dat ik me deze keer meer zorgen maak over handicaps en de reacties van anderen. Een derde voelt ergens meer als een keuze, terwijl de eerste en de tweede de standaard zijn.
Als het niet (net als bij de eerste twee..) in 1x raak was vraag ik me af of ik teruggekrabbeld was.
Nog niet misselijk, dus hopelijk wijst dat erop dat het geen tweeling wordt 🙈
één jaar geleden
Reactie op PrinsesjePetronella
Ik ben 36 en heb twee zoontjes van 8 en 5... heb een paar jaar getwijfeld v ...
Ik herken veel in wat je schrijft. Ben ook benieuwd naar reacties van anderen. Maar ik bedenk mij ook: laat ze maar hun mening hebben. Het veranderd niks aan de situatie!
Wij hadden net besloten dat 2 kindjes ook goed was, dat een 3e er niet in zat voor ons. Nu de jongste net naar school is, vond ik het ook wel fijn om mijn vrijheid terug te krijgen. En omdat ik ook al 36 ben, worden de risico’s groter. Maar toen namen wij ineens een prachtig souveniertje mee van onze vakantie!😇
Ik moest er enorm aan wennen en ben ook echt even verdrietig geweest. Maar inmiddels ben ik er blij mee. Het heeft wel een paar weken geduurd voordat ik dat kan zeggen.
één jaar geleden
Wat leuk! Hier ook de derde. Een zoon van 12, een dochter van 2, en een man van 35 haha.
Ik ben 19 mei uitgerekend. Ik ben vooral veel moe, veel levendige dromen en mijn borsten... pfff
Zetten jullie buiken ook zo enorm op met de derde? Ik sta ervan versteld hoe opgeblazen ik dit keer ben.
één jaar geleden
Dag dames,
Hoe voelen jullie je? Vinden jullie de 3e zwangerschap ook anders?? Ik ben zelf 8 jaar geleden voor het laatste zwanger geweest en merk dat ik alles nu toch wat zwaarder vind voelen en dat ik overal meer bij stil sta dan bij de eerste 2. Hoe ervaren jullie dit?
één jaar geleden
Reactie op Lisetteeee
Dag dames,
Hoe voelen jullie je? Vinden jullie de 3e zwangerschap ook ande ...
Eigenlijk voel ik me precies het zelfde. Behalve dan mijn geduld met onze 2 meisjes. Ik heb ze iedere woensdag en vrijdag helemaal alleen en dat vind ik me toch een partij zwaar. Zeker nu de oudste soms haar slaapje overslaat en de jongste hazenslaapjes heeft. Ik ben heel benieuwd hoe ik die zwangerschap op deze manier door ga komen 😅
één jaar geleden
Hey dames!
Hoe voelen jullie je? -> beetje kort lontje, verder prima!
Wel heel moe en dan helpt een fikse verkoudheid ook niet echt mee..
Vandaag een mooie echo gehad! Ik dacht 8+0 te zijn, maar vk kwam op 7+6 uit. Hartje klopte mooi krachtig.
Nog meer mensen die deze week een echo hadden?
één jaar geleden
Reactie op Chantal laura
Hey dames!
Hoe voelen jullie je? -> beetje kort lontje, verder prima!
W ...
Misselijk en heel erg moe.
Ik heb deze week een extra echo gehad en zit nu op 7+2.. 5oktober tweede echo en officiële intake..
één jaar geleden
Wij hebben vandaag een kloppend hartje gezien en de gemeten termijn week maar een dag af (6+6 gemeten en ik dacht 7+0 te zijn). Dus was prima 🥰
Nu afwachten tot de volgende echo 🍀
één jaar geleden
En ik voel me enorm moe en ik besef soms nog niet helemaal dat ik zwanger ben. Ik ben er ook echt minder mee bezig dan de eerste en tweede keer. Komt ook omdat het met twee kindjes ook een stukje drukker is.
17 oktober weer een echo en de intake.
één jaar geleden
Fijn dat er weer mooie echo’s en goede berichten zijn!!
Ik herken het helemaal, dat je deze zwangerschap minder intens beleefd dan nr 1 en 2..
één jaar geleden
Reactie op de24
Hoihoi allemaal,
Wij hebben 2 dochters. Van 6 en 3 jaar oud. Hoe vertellen ...
Zoals het nu lijkt. Dochter van 10 en zoontje van 8..nemen wij ze mee naar de echo van 11week..die is 25oktober.. ben benieuwd hoe ze gaan reageren, ze roepen beide al heel vaak de laatste maanden dat ze graag nog een broertje of zusje erbij willen
Dus kan niet wachten totdat het 25oktober is.
één jaar geleden
Reactie op CarolineLynnLouise
Eigenlijk voel ik me precies het zelfde. Behalve dan mijn geduld met onze 2 ...
Hier hetzelfde, 2 mama dagen die ik wel erg zwaar vind.. de oudste heeft nog wel een dutje nodig, maar gaat ook s avonds moeilijk slapen.. dus nu t dutje maar beperken. Bij de vorige zwangerschap deed ik altijd een lang dutje als de dreumes sliep, zo fijn! Waarschijnlijk gaat dat deze keer dus al niet meer.
één jaar geleden
Reactie op Lentebloempje
Wat leuk, zoveel derde kindjes!
Ik zal even aftrappen met voorstellen.
Wi ...
Wat leuk, onze oudste is ook 4 en de jongste anderhalf! Hoe was je echo? Ik heb maandag een!
één jaar geleden
Reactie op Fansastisch
Wat leuk, onze oudste is ook 4 en de jongste anderhalf! Hoe was je echo? Ik ...
Het was een heel onduidelijk beeld. Maar we zagen een kloppend hartje.
Ofja, we zagen twee pixels ritmisch bewegen. Haha.
De gemeten termijn leek ook redelijk te kloppen (6+6 gemeten en ik dacht 7+0 te zijn). Nu de 17e weer een echo en de intake.
één jaar geleden
Reactie op de24
Hoihoi allemaal,
Wij hebben 2 dochters. Van 6 en 3 jaar oud. Hoe vertellen ...
Wij kopen flesjes bij de action en doen daar snoepjes in. En plakken daar de eerste echofoto op. Ik twijfel vooral wanneer we het gaan zeggen, mijn man wilt wachten tot 12 weken maar ik voel me beroerd en kan niet zoveel, ik voel me dus schuldig tegenover hun.