373 Reacties

één jaar geleden

Reactie op ariella92

Wij kopen flesjes bij de action en doen daar snoepjes in. En plakken daar d ...
Wat een leuk idee! Ik kan het me voorstellen dat het lastig te verbergen is als je je zo misselijk voelt! Ik zou me niet schuldig voelen hoor. Het is vooral voor jou nu heel vervelend.

één jaar geleden

Ik weet niet wanneer ik het wil vertellen. Ondanks dat de zwangerschap gewenst en gepland is, ben ik bang voor negatieve reacties van onze ouders (bv. heb je het al niet druk genoeg? Je hebt al een jongen en een meisje, waarom wil je er nog een? Jullie hebben het nu al zo druk, waarom nog een erbij? Of: nou, dat is wel erg druk met oppassen. En de andere praktische bezwaren die ongetwijfeld voorbij zullen komen zoals kosten van levensonderhoud of 'dan moet je vast een nieuwe auto'). Ik heb nu met 7 weken alleen echt al een buik. We hebben met 9 weken weer een echo en dan daarna ruim een week later de termijnecho. Ik weet niet waar we goed aan doen. Wanneer maakten of maken jullie het bekend? En zijn jullie ook bang voor negatieve reacties van ouders en anderen?

één jaar geleden

Wat een leuk idee! Hier ook zwanger van de derde. We hebben 2 zonen van 7 en 9 jaar. 9 okt de eerste echo als het goed is dan precies 7 weken ik ben 28 mei uitgerekend. Heel spannend maar zo welkom heel veel zin in💝

één jaar geleden

Reactie op Lentebloempje

Ik weet niet wanneer ik het wil vertellen. Ondanks dat de zwangerschap gewe ...
Ik vooral wat meer spanning hoe ze er op t werk op gaan reageren. Zat deels in de ziektewet door bekkenklachten en nu ben ik sinds mei pas weer 100% aan t werk. Ben dus wel bang dat ze het een beetje vervelend vinden dat ik er nu 'zo snel' alweer aan begin..

één jaar geleden

Ik vind het ook heel spannend om het aan de buitenwereld te vertellen. Ik hou mezelf voor dat het niet uit maakt wat ze ervan vinden. Maar die hormonen zijn toch gekke dingen.. dus stiekem maak ik mij er ook wel wat zorgen om

één jaar geleden

Reactie op Chantal laura

Ik vind het ook heel spannend om het aan de buitenwereld te vertellen. Ik h ...
Ja, ik heb dat ook heel erg. Heel herkenbaar.

één jaar geleden

27 jaar 3 de kind opkomst in 4 jaar tijd, voel deze zwangerschap anders aan.. ik voel alles veel sneller. Heb ook dikwijls precies menstruatieklachten pff.. maandag pas eerste echo :/

één jaar geleden

Reactie op Lentebloempje

Niet aantrekken hier is dat ook.

één jaar geleden

Reactie op Lentebloempje

Hier zie ik ook erg tegenop. Weet ook niet zo goed hoe we dit gaan aanpakken. Hopelijk voel ik me er tegen die tijd er beter over. Vandaag de eerste echo gehad en 27 oktober de termijnecho

één jaar geleden

Reactie op NJ1991

Hier zie ik ook erg tegenop. Weet ook niet zo goed hoe we dit gaan aanpakke ...
Ja, ik hoop dat ook maar. Ik ben nu ook 'nog maar' 7 weken. Hopelijk voelt het rond de 10 of 11 weken toch al anders. Zeker richting mijn (schoon)ouders en leidinggevende. 🤞

één jaar geleden

Wachtend op morgen..2e echo en de officiële intake.. afwachten dus.. vindt het nog steeds gek met het grote leeftijds verschil dat ik zo bewuster en anders bezig ben tijdens deze 3e zwangerschap.. Nog meer die hier last van hebben?

één jaar geleden

Hallo mama's, hebben jullie nog een tip waar je leuk kunt shoppen voor positiekleding? Ik bedoel dan een stad. Geen internetshoppen....

één jaar geleden

Ik wil aankomende week eens in Arnhem gaan kijken. Als dat wat is laat ik het weten. Hier in Apeldoorn is echt niets.. Als iemand nog een tip heeft voor de perfecte spijkerbroek en/of zwarte flared broek hoor ik dat graag. Ik heb alle broeken bij de prenatal gepast maar die zakken allemaal af en mijn oude zwangerschapsbroeken zitten ook niet meer lekker..

één jaar geleden

Hoi! Ik ben 26 jaar en ik ben 8 weken zwanger van de derde. Ik heb een dochter van 8 jaar en een zoontje van 4 jaar. 😊

één jaar geleden

Reactie op de24

Hallo mama's, hebben jullie nog een tip waar je leuk kunt shoppen voor pos ...
S.H.E in Heerenveen is een hele leuke winkel! Positie kleding en baby kleding

één jaar geleden

Waar beginnen we weer aan😬😳 Zwanger van derde kindje. Dan hebben we straks eentje van 3;05, 1;10 en een new born. Ik begin er wel flink zenuwachtig van te worden. Ik ben nu tussen de 6 en 7 weken zwanger en ben elke dag heel moe. Best wel zielig voor mijn kinderen. Het liefst wil ik vanalles met ze doen en aandacht geven. Maar ze vragen meer aandacht dan ik ze momenteel kan geven. Hoe gaat dat de rest van de zwangerschap en new born fase zijn 😥 ik wilde het heel graag.. maar nu voelt het niet als een verstandige keuze. Meer moeder die dit herkennen?

één jaar geleden

Reactie op Lien19

Waar beginnen we weer aan😬😳 Zwanger van derde kindje. Dan hebben we strak ...
Wel herkenbaar hoor! Hier een kindje van net 1 en eentje van bijna 4. Vind het ook spannend hoe het gaat zijn als de kleine geboren wordt (als alles goed mag blijven gaan).

één jaar geleden

We hebben net een echo gehad, ik ben gemeten op 9+6 weken. Volgende week de termijnecho. Het wordt nu opeens een stukje echter. 🍀

één jaar geleden

Reactie op Lentebloempje

We hebben net een echo gehad, ik ben gemeten op 9+6 weken. Volgende week de ...
Hier ook volgende week termijn echo. Ik vind het wel beetje spannend worden🙈

één jaar geleden

Reactie op Lien19

Waar beginnen we weer aan😬😳 Zwanger van derde kindje. Dan hebben we strak ...
Ik had dit bij de tweede wel heel erg, maar nu niet meer. Mijn eerste 2 zitten dicht op elkaar dus ik heb mijn portie chaos wel gehad😅. Ik heb echter ook geleerd om me over te geven aan de chaos, waardoor het leven eigenlijk heel rooskleurig is en ik met vertrouwen de komst de van nr 3 afwacht. Dat zit hem voor mij vooral in het motto: alles wat wel lukt is top, en als het niet lukt: jammer dan! Morgen weer een poging😉. Mijn kinderen zijn nu 3,08 en 2,02 en ik ben bijna 12 weken zwanger van de 3e 😁.