373 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Lentebloempje
We hebben net een echo gehad, ik ben gemeten op 9+6 weken. Volgende week de ...
Was het net je 1e echo?
één jaar geleden
Ik heb straks de vitaliteitsecho. Vind t nu toch wel erg spannend worden..vraag me af of ik nu nerveuzer ben vanwege dat ik nu ouder ben of had ik dat ook bij de 1e twee maar ben ik dat vergeten:)
één jaar geleden
Reactie op Lien19
Waar beginnen we weer aan😬😳
Zwanger van derde kindje. Dan hebben we strak ...
Ja ik ook wel.. de de oudste is nog geen 3 en de jongste binnenkort 1. Ik merk vooral dat ik wat minder geduld heb naar de peuter nu ik zo misselijk en moe ben
.
Over hoe het gaat zijn na de geboorte daar wil ik nog niet te veel over nadenken 😂. Eerst maar eens de zwangerschap door...
één jaar geleden
Was het net je 1e echo?
Tweede echo. Had al een echo mey 7 weken met een kloppend hartje. Maar na meerdere miskramen blijft het tot de 10 tot 13 weken (voor mij) gewoon onwijs spannend.
één jaar geleden
Fijn dat er weer een aantal mooie echo’s gemaakt zijn!
Ik had er vandaag ook 1, de termijnecho en ik ben nu 10+2.
Ik herken het ‘waar beginnen we weer aan’ zeker!
Maar dan met het idee, oudsten zitten nu op de basisschool, we zijn uit de luiers en nu begint dat allemaal weer opnieuw!
Maar het is gewoon ook heel leuk!
Komt wel goed..
één jaar geleden
Reactie op Lentebloempje
Tweede echo. Had al een echo mey 7 weken met een kloppend hartje. Maar na m ...
Oh verdrietig. Fijn dat je dan wat extra echo's hebt.. nog een 4 weekjes dan?!
één jaar geleden
Reactie op Lien19
Waar beginnen we weer aan😬😳
Zwanger van derde kindje. Dan hebben we strak ...
Ik begrijp je helemaal. Zo heb ik me weken gevoeld. Vooral ook heel onzeker. Nu ben ik 12 weken en moet ik zeggen dat ik eindelijk niet meer extreem moe ben. Deze week voor het eerst weer een halve dag met 2 kids op stap geweest na 5 weken dat niet gedaan te hebben!
Hopelijk is de vermoeidheid snel weg 💞
één jaar geleden
Reactie op Lien19
Wat heb je al die weken gedaan? Tips voor tijdverdrijf?
Ik heb recent bij de Hema voor €6 zo'n pot met grote houten kralen en van die rijg touwtjes gekocht. Kunnen ze zelf steeds opnieuw een ketting rijgen. Erg leuk tijdverdrijf en goed voor de motorische ontwikkeling 😁
één jaar geleden
Reactie op Lien19
Wat heb je al die weken gedaan? Tips voor tijdverdrijf?
Eerlijk gezegd stond de tv wel heel vaak aan.
Maar connetix is bij ons echt een hit, en ook memorie van paw patrol. 2,99 bij de action. Veel speelgoed rouleren, niet teveel tegelijk aanbieden.
Helaas duurde de dagen wel heel lang en heb ik daar alleen als tip voor dat je misschien kan vragen of je partner (als die er natuurlijk is) eerder naar huis kan komen van werk.
En wat mij er vooral doorheen sleepte was dat als mijn jongste van een jaar sliep dan zette ik mijn oudste voor de tv en ging ik zelf slapen 😴
één jaar geleden
Reactie op CarolineLynnLouise
Maar connetix is bij ons ec ...
En om ook nog het idee te krijgen dat je iets voor jezelf doet, ik deed heel vaak 1 oordopje in met een luister boek op. Met een spannend boek gaat de tijd ook een stuk sneller en je hebt continu je handen vrij 😊
één jaar geleden
Reactie op CarolineLynnLouise
Maar connetix is bij ons ec ...
Goeie tips! Dankje☺️ onze jongste zit in de loopmodus. Die wil alleen maar stappen en alles op de grond gooien.
De oudste wil veel tv kijken dus dat is fijn. Voel me alleen zo schuldig dan...
Hopelijk is deze fase maar heel kort deze keer.
één jaar geleden
Weten jullie andere kindjes al af van de zwangerschap?
Hier nog niet (ben nu ruim 10 weken). Ik twijfel wanneer ik het wil gaan vertellen.
één jaar geleden
Reactie op Lentebloempje
Hier nog niet (ben ...
Hier wel zijn toch te jong om het echt te begrijpen en het erover te hebben.😅
Iemand nog leuke ideeën om de 3de zwangerschap aan te kondigen? Merk dat ik nogal een drempel voel doordat het ongepland is en ik "bang" ben voor reacties. Maar het misschien ook wel fijn is als mensen het weten. We hebben komende vrijdag de termijnecho en willen daarna toch wat meer mensen het nieuws vertellen.
één jaar geleden
Reactie op Lentebloempje
Hier nog niet (ben ...
Ja hier wel🥰 mijn oudste is net 6 dus die begrijpt het wel. Hebben we rond 8 weken verteld, samen met opa en oma door hem de echo te laten zien. De jongste is net 3 en zat toen aan de andere kant naast oma
één jaar geleden
Reactie op NJ1991
Hier wel zijn toch te jong om het echt te begrijpen en het erover te hebben ...
Wij hadden een Fotoshoot en de foto's kwamen binnen. Toen heb ik daar een fotoboekje van gemaakt voor de opa's en oma's en op de laatste pagina heb ik een foto van de 9 weken echo geplakt. Op de pagina ernaast is een foto te zien van de andere twee kindjes.
Op social media wil ik ook een leuke foto van onze 2 kindjes plaatsen en er dan bij zetten 'grote zus en grote broer. - mei 2024 -
één jaar geleden
Denk dat wij wachten tot de nipt uitslag binnen is voordat we het de andere twee vertellen. Ben wel van plan om dat met een soort speurtocht te doen :)