373 Reacties
één jaar geleden
Hier al een dochter van 5 en een zoon van 2. Wij wachten eerst de termijnecho af (heb namelijk een keer een miskraam gehad met dit termijn, dus willen nog niets vertellen)
Speel met de gedachte om een pretecho in te plannen en dan de kids mee te nemen en ze het daarvoor te vertellen.
De oudste voelt al iets, die vroeg laatst ineens: hebben jullie een geheimpje? 🫣😂
één jaar geleden
Hey, benieuwd of er mama's zijn die werken of juist niet.. en hoe jullie het nu ervaren met de combinatie 2 kinderen en zwangerschap. Ik werk 24u maar merk dat ik het best veel vind. Ben zo moe als ik thuis kom.. nog erg misselijk ook. Het is echt een gevecht elke dag. En als ik na werk thuis kom dan kan ik bijna niks meer. Als de kinderen op bed liggen ga ik ook...Man ruimt eigenlijk alles op..
één jaar geleden
Hey, benieuwd of er mama's zijn die werken of juist niet.. en hoe jullie he ...
Hier ook heel herkenbaar! 24 uur is me eigenlijk ook echt te veel. Ik heb de komende weken veel vakantie dagen opgenomen zodat ik niet iedere week zoveel uur hoef te werken, misschien ook een idee voor jou
één jaar geleden
Hier 32 uur werken per week. En deze week had ik helaas een cursus op mijn vrije dag en geen mogelijkheid om die dag te compenseren. Gelukkig heb ik alleen maar last van vermoeidheid nu, maar het is wel even pittig.
één jaar geleden
Ik werk 30 uur maar ben vaak echt moe na een dag werken🙈 gelukkig verder niet echt anders kwaaltjes maar die vermoeidheid is wel lastig
één jaar geleden
Reactie op hello1234
Super herkenbaar! Lastig om rust te pakken idd. Na een werkdag maar merk he ...
Ja, vind een dag met de kinderen ook wel zwaar nu ik zwanger ben, maar gelukkig slapen die van mij nog wel in de middag dus dan kan ik zelf ook even op bed of de bank rusten..
één jaar geleden
Reactie op CarolineLynnLouise
Hier ook heel herkenbaar! 24 uur is me eigenlijk ook echt te veel. Ik heb d ...
Slim! Helaas al in september en oktober 2 losse dagen moeten opnemen voor de kindjes en nu 2 weken vrij gevraagd rond kerst en oud en nieuw. Daarmee door mijn uren heen.. wel lekker natuurlijk om straks 2 weken vakantie te hebben
één jaar geleden
Reactie op Lentebloempje
Hier 32 uur werken per week. En deze week had ik helaas een cursus op mijn ...
Oef, 32 uur en dan nog cursus ook.. pff pittig
één jaar geleden
Die vermoeidheid is heel herkenbaar! Ik lig ook geregeld om 21.00 uur al in bed (of eerder) Werk zelf 3,5 dag (sta voor de klas) Merk dat ik vooral dagen waarin ik aangesloten lessen geef, met weinig pauzes tussendoor, erg pittig vind. Moeilijk om thuis ook rust te pakken met nog 2 andere kindjes thuis.
één jaar geleden
Reactie op Claire37
Die vermoeidheid is heel herkenbaar! Ik lig ook geregeld om 21.00 uur al in ...
Hier ook zo, maar dan dus 4 dagen. Ik merk ook dat die dagen met weinig pauze er flink in hakken.
één jaar geleden
Herkenbare verhalen! Nu 12 weken zwanger van de 3e. Ik werk 32 uur en is op dit moment wel heel pittig. Ik lig elke dag zo goed als gelijk met de kindjes plat savonds. Ze zijn 6 en 2. Op mijn thuisdag heb ik de ochtend alleen de jongste, we maken er deze weken maar een voorlezen op de bank ochtend van :-) En in de middag lekker knutselen en tekenen met de oudste. Ze kunnen zichzelf gelukkig heel goed vermaken. Ik pak dan nog wat extra rust vanaf de bank en geniet van hun activiteiten!
één jaar geleden
Ik werk ook 24 uur.. de andere 2 dagen zorg ik voor de kinderen. Het liefst zou ik een halve of hele dag voor mezelf hebben om het huishouden bij te schaven en aan zelfzorg te doen. Ik vind het echt moeilijk om mezelf goed te verzorgen in die drukte.
Ik voel me zo schuldig want mijn vriend werkt al zo hard 😥 40 uur, nog wat freelance uurtjes in de avonden en weekenden (2 tot 4 uur pw).
En dan moet hij ook nog vaak een beentje bij zetten door te koken, op te ruimen en kinderen smorgens klaarmaken. Maar ik kan gewoon niet meer dan dit 😵
één jaar geleden
Hier werk ik 40uur, Kinderen van 10 en 8jaar, merk wel dat alles nu zwaarder is en anders dan 8 en 10jaar geleden. Zeker met een fulltime baan. Me buik is enorm gegroeit, en krijg rugklachten en de afgelopen dagen en 'groeien' van de baarmoeder. Een trekkend gevoel onderin me buik
één jaar geleden
Ik werk 3 dagen en tot nu toe prima te doen.
Vandaag had ik de 13 weken echo! Alles was goed en de kleine lag lekker te deinen op het kloppen van mijn bloedvat.
Zo grappig! Het was ook een geweldig lieve vrouw die de echo maakte.
Ik ben weer helemaal blij! 😀
één jaar geleden
Hoi ladies.
Ik ben nu 15+5 en ik heb enorm veel last van bekkenklachten. Ik werk in de horeca en merk dat dat echt teveel word. Zijn er dames die hier ook al heel erg last van hebben? Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Aangepast werk is niet mogelijk maar om nu al thuis te gaan zitten vind ik moeilijk 😞
één jaar geleden
Hier huishoudhulp en kan echt al niet meer wegens bekkenpijn, naar het schijnt is dit normaal met een derde zwangerschap
één jaar geleden
Hier huishoudhulp en kan echt al niet meer wegens bekkenpijn, naar het schi ...
Ben je wel nog aan het werk?
één jaar geleden
Reactie op Lisetteeee
Hier werk ik 40uur, Kinderen van 10 en 8jaar, merk wel dat alles nu zwaarde ...
Wow, nou 40 uur lijkt mij echt niet te doen :) vervelend je nu zoveel meer klachten hebt..