373 Reacties

één jaar geleden

Reactie op CarolineLynnLouise

Hoi ladies. Ik ben nu 15+5 en ik heb enorm veel last van bekkenklachten. I ...
Oh pittig zeg. Ik heb ook al last van bekkenpijn en ga al minder werken. Heb zelf veel last als ik lang zit en ik heb een heel zittend beroep. Vind t zelf ook dubbel, enerzijds fijn om niet over mijn grenzen te hoeven gaan en meer rust, maar anderzijds voelt het wel vroeg en alsof je dan nog meer gaat zitten wachten op t einde..

één jaar geleden

Hier huishoudhulp en kan echt al niet meer wegens bekkenpijn, naar het schi ...
Oh vervelend..

één jaar geleden

Reactie op CarolineLynnLouise

Hoi ladies. Ik ben nu 15+5 en ik heb enorm veel last van bekkenklachten. I ...
Hoihoi, ik heb bij mijn 2 eerdere zwangerschappen ook bekkeninstabiliteit gehad en nu weer. Was niet uit te sluiten. Ik ben gaande weg de zwangerschappen wel wijzer geworden in wat ik moet doen en wat ik moet laten. Zorg ervoor dat je tussendoor kunt liggen. Dat is de enige rust voor je bekken. Zitten is niet voldoende. Ga ook naar een goede bekkenfysio toe die je oefeningen meegeeft. Dat helpt. Bij mijn tweede zwangsch hebben ze meerdere malen mijn onderrug ingetapet. Dit gaf ook verlichting.

één jaar geleden

Oh pittig zeg. Ik heb ook al last van bekkenpijn en ga al minder werken. He ...
Goede tip gekregen van mijn bekkenfysio: als je opstaat na een tijdje zitten: zet je voeten iets uit elkaar,laat je handen op je rug rusten en wieg van de ene hak naar de andere. Met heel je lijf dus niet alleen de heupen van links naar rechts zwiepen. Doe dit eventjes en dan worden je loopspieren wakker gemaakt waardoor je andere spieren en banden niet gaat forceren. Lopen wordt minder pijnlijk.

één jaar geleden

Namen uitkiezen wat een drama...haha Wie heeft nog leuke suggesties? De grote zusjes heten Emily en Tessa. Ik denk dat het nu ook weer een meisje wordt.

één jaar geleden

Reactie op de24

Namen uitkiezen wat een drama...haha Wie heeft nog leuke suggesties? De gr ...
Pfoe dat vind ik hier ook nog wel een dingetje! Hier een Quinn en een Yuna.. Bij de jongste had ik een hele handige app of site gevonden waarbij je alle namen in kon voeren zodat hij keek wat er een beetje bij paste

één jaar geleden

Reactie op de24

Namen uitkiezen wat een drama...haha Wie heeft nog leuke suggesties? De gr ...
Lastig is dat! Ik ken iemand met een Emily en Cloë. Lijkt mij leuk als het een naam is die niet eindigt op een -y of -a. Maar welke… geen idee!

één jaar geleden

Reactie op Adriana-25

Pfoe dat vind ik hier ook nog wel een dingetje! Hier een Quinn en een Yuna. ...
Dat zou handig zijn, die app/site! Je hebt nu al twee namen met een B en een u. Misschien die trend voortzetten?

één jaar geleden

Wij weten nu dat we na een meisje en een jongen, weer een meisje verwachten. Straks dus 🩷💙🩷. Nu dus ook gaan zoeken naar de naam. Blijft lastig vind ik!

één jaar geleden

Reactie op Lentebloempje

Dat zou handig zijn, die app/site! Je hebt nu al twee namen met een B en e ...
Ja nou dat dus alleen weet ik niet meer wat of waar🤣

één jaar geleden

Reactie op Lentebloempje

Wij weten nu dat we na een meisje en een jongen, weer een meisje verwachten ...
Wij andersom 💙🩷💙😍. Naam vind ik ook mega moeilijk. Wij zoeken iets dat eindigt op een o-klank.

één jaar geleden

Reactie op Vls

Wij andersom 💙🩷💙😍. Naam vind ik ook mega moeilijk. Wij zoeken iets da ...
Oh, dat maakt het ook extra lastig. Ik moet gelijk denken aan Milo.

één jaar geleden

Dat gaat hier ook wel weer een uitdaging zijn. Volgende week de geslachtsecho dan kunnen we beginnen met echt nadenken. We hebben nu een Sanne en Jurre twijfel of we in die trend doorgaan

één jaar geleden

Reactie op NJ1991

Dat gaat hier ook wel weer een uitdaging zijn. Volgende week de geslachtsec ...
Ow spannend. Wij hebben as donderdag de 20 weken echo en dan kunnen we ook zien wat het wordt. Wij hebben een al een zoon Levi en een dochter Yuna. Best lastig nu een naam zoeken.

één jaar geleden

Ik ga jullie gewoon om advies vragen hier! Welke meisjesnaam vinden jullie passen bij V.era en S.ven? Ik ben heel benieuwd! Want wij vinden het echt lastig!

één jaar geleden

Reactie op Adriana-25

Pfoe dat vind ik hier ook nog wel een dingetje! Hier een Quinn en een Yuna. ...
Haha wat grappig. Yuna staat bij ons op het lijstje.

één jaar geleden

Reactie op de24

Haha wat grappig. Yuna staat bij ons op het lijstje.
Vind het nog steeds een hele mooie naam🥰 vaak spreken mensen het alleen uit als joena ipv Yuna dus echt met de U

één jaar geleden

Woensdag geslachts echo🥰🥰 mijn moeder krijgt dan de eer om mee te gaan en samen met mij te horen te krijgen of het een jongen of meisje is

één jaar geleden

Reactie op Adriana-25

Vind het nog steeds een hele mooie naam🥰 vaak spreken mensen het alleen ui ...
Hoe spreken jullie de naam dan uit? Juuna? Wij zouden hem dan als djoena uitspreken.

één jaar geleden

Reactie op Adriana-25

Woensdag geslachts echo🥰🥰 mijn moeder krijgt dan de eer om mee te gaan en ...
Spannend hoor!! Wij krijgen donderdag de 20 wk echo