11 Reacties
2 jaar geleden
Wij zijn zwanger van onze tweede, maar ik zou zelf als reactie geven: zoals we dat bij de andere vier ook hebben gedaan en doen.
Vind het super tof! Geniet ervan🥰
2 jaar geleden
Hey! Hier ook zwanger van de 5e! Onze kids zijn wat ouder al, 14, 13, 11 en 8. Lekker niets aantrekken van die opmerkingen, geweldig toch! Je zit nu toch al in thx flow met jonge kids, komt helemaal goed!
Mensen hebben altijd wat op te merken....hier juist van oh net alle vrijheid en rust terug, begin je weer opnieuw......euh ja duh echt? Misselijk vinden we dat juist wel leuk!
Ik kan niet wachten in iedergeval, lijkt me zo leuk, een baby en grote kids/pubers.
Gefeliciteerd in iedergeval met je zwangerschap, lijkt me gezellig te kletsen hier!
Wanneer ben je uitgerekend?
2 jaar geleden
Reactie op Meike5
Hey! Hier ook zwanger van de 5e! Onze kids zijn wat ouder al, 14, 13, 11 en ...
Super, blij dat je er ook zo over denkt :-) ik ben uitgerekend voor 6 mei. Op dit moment werken we beiden (meer dan) fulltime, mijn man is zelfstandig, ik geef fulltime les en heb nog een job in bijberoep, dus we hebben het wel behoorlijk druk, maar ik weet ook wel dat fulltime blijven lesgeven moeilijk zal worden... maar dat zien we dan wel weer.
2 jaar geleden
Ha lieve ervaren mama’s. Ik ben zo benieuwd….. hoe ‘streng’ zijn jullie tijdens de zwangerschap? Met name over alles wat je wel of niet zou mogen eten.
Uiteraard rook en drink ik niet, ik neem supplementen, lees me in en leef gezond .
Maar ik heb wel een keer salami gegeten en een gekookt eitje wat zachter was dan ik dacht.
Ik merk dat dan ik denk ; ach, zoveel kwaad kan dat toch niet.
Hoe is dat voor jullie ?
2 jaar geleden
Ik ben de oudste van 5 kinderen, nu zwanger van mijn 2e. Mijn jongste broertje is bijna 9 jaar jonger. Mijn moeder noemde hem onze toegift🙂
Mensen vonden toen ook al dat we een erg groot gezin hadden en hadden overal een mening over. Trek je er niks van aan. Uiteindelijk moeten jullie ze inderdaad (op)voeden. Of willen ze geld doneren voor de boodschappen en de energierekening?😉
2 jaar geleden
Hoi!
Hier zwanger van de 4e. En ik krijg ook al veel opmerkingen. Mensen vinden het toch gek en hebben vooroordelen. Ze willen ook alles weten: hebben jullie wel genoeg slaapkamers, hoe doen jullie dat met de auto, etc. Nou ja, ik probeer me er maar niet te veel van aan te trekken :)
De andere kinderen zijn trouwens 7, 5 en 2