6 Reacties
3 maanden geleden
Kan hormonaal zijn hoor. Maar zie je wel je lichaam veranderen ? Soms zegt de weegschaal ook niks als je ook sport.
Als andersom voorbeeld ik ben alle kilo鈥檚 kwijt maar ben Nog steeds 3 kleding maten groter dan voor de zwangerschap. Heb door de zwangerschap veel meer vet op andere plekken en veel spier verloren. Resultaat een totaal ander lijf met zelfde gewicht.
Laat je niet gek maken door de weegschaal.
3 maanden geleden
Je moet jezelf echt wat tijd geven. Weet dat je gezond bezig bent en dat is het belangrijkst. Van bewegen en goed eten krijg je energie en heb je puf met je pasgeborene lekker te knuffelen en de nachten door te komen.
Ik worstel ook met de weegschaal maar weet van de vorige keer dat het echt even duurt. Tot die tijd koop ik twee leuke outfits waar ik me blij in voel, dat scheelt een hoop in de spiegel.
3 maanden geleden
Hier ook! 2 weken na de bevalling was ik maar 5 kilo kwijt en verder verandert er ook niet zoveel helaas! Best confronterend als je dan leest hoe snel vele (bijna) alles er weer af hebben. Ik probeer het maar een beetje los te laten en het wat tijd te geven. Ik ben morgen 8 weken geleden bevallen en de eerste 3 weken echt amper goed bewogen en dat nu steeds meer aan het uitbouwen na de 6w dus hoop dat er in komende periode wat meer gaat veranderen.
3 maanden geleden
Hier schiet het ook niet op. Ben m'n hele leven al bezig met m'n gewicht dus dit frustreert wel. Maar ik eet nu gezonder dan de afgelopen jaren. En daar probeer ik trots op te zijn, ongeacht wat de weegschaal zegt. Dat is moeilijk, maar gaat langzaamaan steeds beter. Binnenkort op zoek naar een leuke sport. De afgelopen jaren deed ik niks behalve wandelen/fietsen, dus hoop dat dat ook wat gaat helpen.
3 maanden geleden
Hier ook hoor. De eerste kilo's vlogen er af, maar ik hang nu al w茅ken op hetzelfde gewicht en dat is nog 10 kilo meer dan voor mijn zwangerschap. Ik eet niet uitzonderlijk veel, maar door de borstvoeding heb ik wel meer trek dan normaal. En aan alle pukkels op mijn lijf te zien ben ik hormonaal gewoon nog niet in balans馃檲 Toch maak ik me geen zorgen hoor, bij mijn oudste ging het precies hetzelfde en met een jaar ongeveer lukte het ineens wel.