203 Reacties

één jaar geleden

Hoi! Hier ook zwanger van de 2e. Mn dochtertje is van juli 2022 dus die zal 1j10m zijn als de 2e komt, ook eind mei begin juni. Ik heb ook een onregelmatige en lange cyclus, maar dat komt doordat ik nog borstvoeding geef. De eerste keer duurde het 3 jaar voor ik zwanger was, en nu wonder boven wonder maar 2 maand! Ik ben zo dolgelukkig ermee, ookal zie ik echt enorm op tegen weer een zwangerschap. Maar dat ik een kindje er aan overhoud maakt het 100% waard ❤️

één jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wij zijn nu ook zwanger van de tweede 🥰 Ons zoontje en deze baby zullen ongeveer 2jaar en een maand schelen.

één jaar geleden

Ik ben ook zwanger van de 2e. Mijn zoontje komt uit juni 2022, dus heb er straks net 2 onder 2. Aangezien ik nu al weet dat het een keizersnee wordt zeker te weten een eind mei kindje. Het was voor ons gelijk de 1e ronde raak, daar hadden we niet echt rekening mee gehouden aangezien mijn zoontje een jaar heeft geduurd. Echter zat er toen wel een missed abortion tussen.

één jaar geleden

Haai! Ik ben ook zwanger van de tweede, mijn zoontje is geboren op 5 juni 2020. Hij was welkom, maar niet gepland. Deze zwangerschap is wel gepland en het lijkt wel alsof ik het nu veel spannender vind deze periode. Ik heb ook een onregelmatige en lange cycles. Dat was ook de reden waarom ik stopte met de pil. Het werkte niet voor me, was soms 15 dagen ongesteld. Wilde even ontpillen en dan een andere anticonceptie nemen. Was in januari gestopt. Vorige maand toch gesproken met m'n vriend en we wilden het toch een keer serieus proberen. En het lukte. Over the moon ben ik. En zo fijn idd om deze app te hebben om toch te kunnen kletsen nu het voor de buitenwereld nog geheim is!

één jaar geleden

Reactie op Nathaliiieee

Hoi! Hier ook zwanger van de 2e. Mn dochtertje is van juli 2022 dus die za ...
Wat leuk! Onze oudste kindjes schelen dan niet super veel! Mijn zoontje is van april 2022 en deze baby zal ook ergens midden/eind mei geboren worden.

één jaar geleden

Hoi! Hier ook de 2e 🥰 Mijn zoontje is van dec 2022 dus er zal een krappe anderhalf jaar tussen zitten. Was ook echt mijn wens er 2 dicht op elkaar te krijgen. de borstvoeding in mei ervoor gestopt met pijn in mijn hart, maar ik hoop dat ze later veel aan elkaar hebben (is natuurlijk de vraag... maarja, dat is wel wat ik hoop). Leuk om te horen hoe het jullie vergaat! Ik zie op tegen de bevalling en de eerste paar maanden. Mijn zoontje huilde veel en sliep weinig. vond ik pijnlijk om aan te zien en lijkt me lastig met een kindje rondlopen. Dus ik duim dat een beetje ervaring ons goed doet voor de 2e.

één jaar geleden

Heya 👋🏻 Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier ook zwanger van de 2e. Onze dochter is van december 2021 dus het gaat zo’n 2,5 jaar schelen ☺️ ik heb ook een onregelmatige cyclus door de heleeee lange uitwerking van de prikpil… dus ik weet het ook niet helemaal zeker ☺️

één jaar geleden

Hoi! Gefeliciteerd :) Ik ben ook zwanger van de 2e. Mijn zoontje is van half april 2022. De 2e wordt half mei 2024. Ongeveer 2 jaar er tussen. Het was een complete verrassing, maar wel ontzettend blij mee. Ben vooral heel benieuwd naar de eerste maanden hoe dat gaat zijn

één jaar geleden

Reactie op Svdb91

Hoi! Gefeliciteerd :) Ik ben ook zwanger van de 2e. Mijn zoontje is van hal ...
Wat leuk!!! Ons zoontje is van 19 april 2022 en zoals ik zelf berekend heb is de uitgerekende datum 24 mei 2024

één jaar geleden

Hi allemaal! Ik klets graag met jullie mee. Hier een zoon van 5 mei 2022, nu uitgerekend op 8 mei 2024. Bijna precies 2 jaar later! Niet gedacht dat het weer zo snel raak zou zijn. Maar erg leuk, een broertje of zusje erbij! Ook wel weer spannend en pittig, maar vooral erg leuk natuurlijk 🥰 Hoe gaat het tot nu toe bij jullie? Ik voel me prima, op erge vermoeidheid na (hoop dat dat snel minder wordt). Woensdag aanstaande met 8 weken de eerste echo!

één jaar geleden

Hee! Graag sluit ik ook aan! Ik ben ook zwanger van mijn 2de! Mijn dochter wordt in januari 2! Dus is net geen 2,5 als de kleine komt. Ik vind het allemaal spannend, voor onze dochter hen ik een miskraam gehad. Dit zijn voor mij nu wel echt de spannendste weken om door te komen (en naar het toilet te gaan).

één jaar geleden

Hier ook 2e op komst. Ons zoontje is van november 2020 en zal 3,5 zijn als de kleine komt. We wilden graag veel eerder een tweede, zo rond 2 jaar, maar we besloten te wachten omdat we beide verassend genoeg de peutertijd nog veel pittiger vonden dan de babytijd. We waren nog niet aan het proberen dus deze zwangerschap was een verassing, maar we gaan er met liefde voor. ♡

één jaar geleden

Super leuk ! Sluit me graag aan nu zwanger dus van de 2e inmiddels al 2 echo’s gehad. Dochter is van 6 september 2022 en deze is ong uitgerekend op 3 mei 😊

één jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Hoe voelt deze zwangerschap voor jullie? Voor mij echt anders dan bij de 1e. Sowieso nog geen symptomen (al ben ik denk ik ook wel vroeg met testen) maar ook dat ik in bepaalde dingen best wel tegen weer 9 maanden zwangerschap opzie. Daarnaast heb ik mijn zoontje 1,5 jaar borstvoeding gegeven en ik wil nu weer zeker 1 jaar bv geven, ook daar kan ik best tegenop zien aangezien ik me pas écht weer helemaal mezelf ging voelen na het stoppen daarmee. Maar verder wel weer mega spannend, nu ook de eerste weken en toeleven naar de 1e echo. Ik ga woensdag bellen voor een afspraak hiervoor 😃

één jaar geleden

Hoii alle! Ik ben nu ook zwanger van mn tweede! Mn dochtertje is van 30 september 2022. Het was ook na de eerste keer raak 🙈 had dat niet zien aankomen. Ik geef momenteel nog bv maar wil ermee stoppen binnen enkele maanden om effe mijn lichaam voor mezelf te hebben voor de tweede er is. 🌱👏🏻

één jaar geleden

Ik ben ook zwanger van de tweede. Mijn zoontje is van april 2022 en nu ben ik begin mei uitgerekend. De vorige keer ben ik wat eerder bevallen, dus het zou ook nog eind april kunnen worden. De kraamtijd vond ik bij de eerste best pittig: onze zoon wilde niet in z’n bedje slapen overdag, dus ik kon zelf overdag ook niet bijslapen. Hij had veel last van krampjes na het voeden en deed ook lang over elke voeding. Ik ben heel benieuwd hoe dat met de tweede zal gaan! Hoewel ik me ook wel eens zorgen maak over hoe we het allemaal moeten gaan combineren, kan ik me ook nog goed herinneren dat ik de écht pittige tijden wel snel voorbij vond gaan. Na 3-4 maanden wordt het ineens een stuk makkelijker. Ik ben heel benieuwd hoe dat straks gaat!

één jaar geleden

Reactie op Marenne

Hier ook 2e op komst. Ons zoontje is van november 2020 en zal 3,5 zijn als ...
Hier ook een dochter uit november 2020! Hier duurde het zwanger worden langer dan verwacht, 1,5 jaar. Beide keren zwanger dmv letrozol ivm PCOS.

één jaar geleden

Hoi, gefeliciteerd! Ik ben ook zwanger van de 2e. 1e is van eind april en ben nu uitgerekend rond 10 mei. Ben wel zenuwachtig voor de 1e echo morgen want heb al een missed abortion en 2 miskramen achter de rug.

één jaar geleden

Hoi! Hier ook zwanger van de 2e, we hebben een dochter die begin november 2 wordt :). Nu zwanger van de 2e na de eerste ronde! Hadden we niet verwacht omdat het bij onze dochter best lang duurde

één jaar geleden

Hoi, ik ben ook zwanger van de tweede. Verschil wordt 1 jaar en 9 maanden als het allemaal goed mag blijven gaan.